דראפיץ': "אני יודע למה בית"ר ירושלים נמצאת במקום הזה"

המאמן סירב לדבר על מטרות ואמר לאחר ה-1:1 נגד בני יהודה: "אנחנו צריכים להיות יותר חכמים". טל בן חיים הבלם: "עלינו להיות ריאליים ולהסתכל גם מה קורה למטה". מנגד, אבוקסיס ומורי מעודדים מהנקודה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים התרחקה עד מאוד מהפלייאוף העליון, כשלא הצליחה לנצח הערב (חמישי) את בני יהודה. אלירן עטר הצליח לכבוש 230 שניות בלבד אחרי שעלה מהספסל, אבל ג'ורג' פוצ'יבה נהנה מטעות קשה של איתמר ניצן כדי לחגוג שער שוויון והשתיים נפרדו ב-1:1 שהרחיק את הירושלמים מהפלייאוף העליון ומנגד גם לא סייע לכתומים לברוח מהמקום האחרון.

מאמן בית"ר ירושלים סלובודאן דראפיץ' סירב לצאת בהצהרות ואמר בסיום: "יש לנו כבר בעוד שלושה ימים משחק ואנחנו צריכים להתרכז ממשחק למשחק, כי גם לנו יש מטרות שאנחנו רוצים להשיג. חבל שהיום פספסנו עוד שתי נקודות. אנחנו מנסים כל הזמן להרים את השחקנים וצריכים לאלתר הרכבים כי יש לנו המון פצועים, זה מצב של פעם בחיים ובכל זאת אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר שוטף ולהיות יותר חכמים".

צפו בכל התגובות מה-1:1 בטדי

אם הקבוצה נכשלה העונה: "בסוף העונה נדבר על המטרות שהיו לנו ושכל אחד יעשה את החשבון שלו. אנחנו רוצים לקחת מקסימום נקודות בשני המשחקים עד הפלייאוף ועוד יש את הגביע, על מטרות אם השגנו אותן או לא אנחנו נדבר בסוף העונה. יש כל מני סיבות שעלינו לבדוק ולעשות הכל כדי שבית"ר תהיה איפה שהיא ראויה להיות".

סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

חשש מכדור שלג: "הייתי בכל סרט אפשרי ושום דבר לא יכול להפתיע אותי. אנחנו רוצים קודם כל לעבור את שני המשחקים האחרונים ואז נדבר. אני יודע בדיוק למה אנחנו נמצאים במקום הזה, אבל זה לא משהו שאדבר עליו עכשיו".

הבלם הוותיק טל בן חיים סיפר: "ספגנו גול לקראת הסוף ואנחנו יוצאים מאוכזבים מהמשחק. לאורך כל הקריירה הייתי מאוד אמיתי ואני לא אשתנה עכשיו, אנחנו לא נראים טוב וזה לא מספיק. במשחקים נגד מכבי ת"א וסכנין באנו בגישה לא טובה, אבל היום שחקנים כן נתנו מעצמם ועבדו. אנחנו יודעים שאנחנו מאכזבים הרבה מאוד אנשים וגם את המשפחות שלנו בראש ובראשונה, אנחנו צריכים להרים את הרמה, אבל אני לא אוהב לדבר במונחים של אסון. עלינו להיות ריאליים ולהסתכל גם למטה כי כל משחק הוא מלחמת עולם ואנחנו נצטרך לנצח את כפ"ס ואשדוד".

טל בן חיים | דני מרון

דברים דומים אמר גם יוסי אבוקסיס: "הייתה לנו היום הנעת כדור טובה וחטפנו הרבה כדורים, אבל בשליש האחרון היינו רעים מאוד. שי מזור הגיע למצב הכי טוב של המשחק במחצית הראשונה ואילו במחצית השנייה לא הגענו ליותר מדי חוץ מהשער. השחקנים נותנים את הכל ונלחמים, אבל אנחנו לא מספיק טובים בשליש האחרון".

יוסי אבוקסיס | דני מרון

עוד על הבעיות בהתקפה: "אני מסכים שזה ייגמר רע מאוד אם לא נבקיע. שינינו היום לקו של ארבעה שחקני הגנה ואני חושב שאם היינו קצת חכמים, היינו מנצחים. לבית"ר לא היה טוב תיקו והיא השאירה המון שחקנים למעלה, אבל לא ניצלנו את השטחים כדי לפתח התקפות ולא שיחקנו בשכל. נצטרך להחזיר ביטחון לשחקנים ואני והצוות נמצאים עם השחקנים בטוב וברע. אנחנו לא פחות טובים מקבוצות התחתית, גם עמית זנטי חוזר עכשיו והכי חשוב ששחקני החלק הקדמי ישחקו עם יותר ביטחון".

מדוע ברק לוי פתח בשער במקום עומר ניראון: "החלטה מקצועית נטו".

דן מורי, קפטן בני יהודה הוסיף: "היינו יכולים לנצח אם היינו קצת יותר חכמים, אבל אין לי טענות לאף שחקן כי בגישה הזו אנחנו ניראה הרבה יותר טוב. נכון שהתוצאות לא איתנו, אבל מאז שיוסי אבוקסיס פה השתנתה המנטליות לגמרי. אנחנו מפסידים משחקים על כלום. היום כבר שיחקנו אחרת, הראינו שיש לבני יהודה מה למכור ואנחנו בטוחים ומאמינים בעצמנו. נותרו תשעה משחקים שכל אחד הוא כמו גמר גביע העולם עבורנו".

ברק לוי. החלטה מקצועית להעניק לו מקום בהרכב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי