שלושער לרונאלדו ב-1:3 של יובנטוס, ניצחון שמיני רצוף לאינטר

כריסטיאנו רונאלדו חוגג | Enrico Locci/Getty Images

האלופה התאוששה מההדחה מליגת האלופות עם ניצחון על קליארי, הפורטוגלי הבריק. מוליכת הטבלה גברה 1:2 על טורינו וברחה בצמרת, מילאן הפסידה 1:0 בבית לנאפולי. רומא הופתעה 2:0 אצל פארמה הלפני אחרונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית יינעל הערב (ראשון) עם חמשת המשחקים האחרונים, כאשר במוקד יובנטוס התאוששה מההדחה מליגת האלופות עם ניצחון 1:3 על קליארי, עליו חתום כריסטיאנו רונאלדו. בנוסף, מילאן הפסידה 1:0 לנאפולי בקרב צמרת. מוקדם יותר, המוליכה אינטר המשיכה במומנטום החיובי עם ניצחון 1:2 אצל טורינו, רומא ספגה 2:0 מפתיע מפארמה ובולוניה גברה 1:3 על סמפדוריה.

טורינו – אינטר 2:1

הנראזורי המשיכו בכושר הלוהט עם ניצחון שמיני רצוף בסרייה A ופתחו זמנית פער של תשע נקודות ממילאן השנייה. טורינו נותרה במקום ה-18 אחרי הפסדה השני ברצף ותתנחם בכך שחסרים לה שני משחקים לעומת קליארי שמדורגת מעליה. רומלו לוקאקו העלה את אינטר ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה ה-62, אנטוניו סנאבריה הפרגוואי מצא את הרשת מחזור שני ברציפות והחזיר את המארחת לשוויון, אולם המילה האחרונה הייתה של לאוטרו מרטינס שניצל הגבהה של אלכסיס סאנצ'ס כדי לכבוש את שער הניצחון לאורחת.

ניצחון שמיני רצוף. שחקני אינטר חוגגים | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

קליארי – יובנטוס 3:1

העונה האירופית נגמרה במפח נפש עבור אלופת איטליה, שכעת מקווה לעקוף את אינטר בישורת האחרונה של העונה ולהינצל מאובדן התואר לראשונה אחרי תשע שנים. הערב יובה רשמה ניצחון ליגה שלישי רצוף והפער בינה לנראזורי עומד על 10 נקודות, כאשר לגברת הזקנה משחק חסר. קליארי, מצדה, נמצאת במקום ה-17 ורחוקה שתי נקודות מהקו האדום, אך לטורינו שמתחתיה חסרים שני משחקים כך שהקבוצה מסרדיניה בסכנת ירידה ממשית.

רונאלדו הביא לביאנקונרי את שלוש הנקודות במו רגליו כשכב שאת כל שלושת השערים, תוך 32 דקות משריקת הפתיחה. הראשון הגיע בדקה העשירית מבישול של חואן קוודראדו וארבע דקות לאחר מכן, הפורטוגלי ניצל באופן משונה מכרטיס האדום, זאת לאחר שאיחר למאבק על הכדור ובעט בפניו של שוער קליארי, אך נשלף לעברו צהוב בלבד. השוער אלסיו קראניו נזקק לטיפול, אך המשיך לשחק. CR7 הכפיל את היתרון בדקה ה-25 ושבע דקות אחר כך הוסיף את שערו השלישי, כאמור. ג'ובאני סימאונה צימק עבור המארחת בדקה ה-61.

חתום על הניצחון. רונאלדו חוגג | Enrico Locci/Getty Images
ניצחון שלישי רצוף ליובה | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

מילאן – נאפולי 1:0

אחרי שהצליחה לצאת מאולד טראפורד של מנצ'סטר יונייטד עם 1:1 יקר בליגה האירופית, מילאן חזרה הערב לסרייה A במטרה להשאיר את מאבק האליפות בחיים אך כשלה נגד נאפולי. הקבוצה של ג'נארו גאטוסו זכתה למנוחה של שבוע לאחר שניצחה 1:3 את בולוניה והמשיכה את המומנטום הנהדר גם הערב בסן סירו.

בתום מחצית ראשונה מאכזבת במילאנו, הגיע הרגע הגדול של מתאו פוליטאנו, אשר קיבל את הכדור מפיוטר ז'יילינסקי בדקה ה-53, התקדם כל הדרך לשער של ג'יאנלואיג'י דונארומה וגם הכניע את שוער נבחרת איטליה. הרוסונרי, שהגיעו ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע, נראו חסרי פתרונות עד הסיום ורשמו הפסד מתסכל מאוד. אנטה רביץ' ספג כרטיס אדום בתוספת הזמן, מה שהוסיף על ההפסד הכואב.

פוליטאנו חוגג בסן סירו | Alessandro Sabattini/Getty Images

פארמה – רומא 0:2

נפילת מתח? דווקא אחרי ה-0:3 המוחץ על שחטאר דונייצק ומנור סולומון, שהיה ניצחונה השלישי ברצף בכל המסגרות, רומא פספסה הזדמנות לחזור למקום הרביעי כשנכנעה למדורגת לפני אחרונה בטבלה, שמצדה התקרבה למרחק נקודה מטורינו אך עדיין צריכה להמשיך לצבור נקודות כדי להינצל מירידת ליגה. ולנטין מיחאילה כבש ראשון לזכות פארמה בדקה התשיעית ובדקה ה-55, הרנאני הכפיל מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת הסיום.

בולוניה – סמפדוריה 1:3

מוסא בארו הגמבי כבש (27) ובישל למתיאס סבאנברג (41), שהוסיף אסיסט משלו לרוברטו סוריאנו (30) שקבע 1:3 לבולוניה, כשפאביו קוואליארלה הבלתי נגמר בן ה-38 רק השווה זמנית (37) עם התשיעי שלו העונה בסרייה א'. אחרי שני הפסדים רצופים, החבורה של סינישה מיכאילוביץ' שבה למסלול הניצחונות וביססה את מעמדה במרכז הטבלה כשבמאזנה 31 נקודות. מנגד, סמפדוריה רשמה משחק חמישי ברצף ללא ניצחון והיא מדורגת במקום ה-11 עם נקודה אחת יותר מהמנצחת.

שחקני בולוניה חוגגים
שחקני בולוניה חוגגים | Mario Carlini / Iguana Press / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי