"הוא עצר לאחר הפגיעה והמשיך לנסוע": העדות שעלולה לסבך את יצחק אספה

יצחק אספה
יצחק אספה | אבשלום שושני

עדותו של אלי, נהג המונית שהגיע ראשון לזירת התאונה, נחשפה ב"חברת החדשות: "ראיתי רכב מעיף אותם על העמוד". במשפחתו של המגן לא מעכלים: "אנחנו בהלם ובשוק". העדות המלאה בפנים

(גודל טקסט)

"חברת החדשות" חשפה הערב (שני) את עדותו של נהג המונית שהגיע ראשון לזירת התאונה שהתרחשה בערב חג סוכות בתל אביב ובה נפצעו שני נערים בני 16 מפיגעת רכבו, כך על פי החשד, של מגן מ.ס אשדוד יצחק אספה.

מהעדות שמסר הנהג עולה שאספה עצר לאחר שפגע בנערים במרחק קרוב מהמקום ולאחר מספר שניות, לכאורה, הוא נמלט. אלי, נהג המונית שהזעיק לזירת האירוע את כוחות מד"א, חשף: "ראיתי משמאל שני חבר'ה על אופניים ובא רכב במהירות ופשוט העיף אותם, הוא מרח אותם על העמוד".

אלי הוסיף: "התכופפתי אל אחד הנערים, כשאני משוחח עם מד"א במקביל. תוך כדי שאני בודק לו את הדופק, אני רואה את הרכב שפגע בנער במרחק של 100 מטרים ממני למשך שלוש שניות, נעצר, המשיך עוד כמה מטרים ושוב נעצר, ואז לחץ על הגז וברח".

במשפחתן של מגן מ.ס אשדוד התקשו לקבל את שאירע. אחיו של אספה סיפר: "הלוואי שהייתי יכול לדבר עם ההורים של הנערים ולומר להם כמה מילים טובות". בת זוגו של השחקן הוסיפה: "שום דבר לא בטוח, איש אינו יודע שזה מה שקרה, הם נמצאים בחקירה ולא יודעים עדיין מה היה".

אחותו של אספה, שצוטטה בכאן 11, אמרה: "כולם בהלם ובשוק, לא מעכלים. אנחנו יודעים שיצחק הוא ילד טוב ולא ציפינו שמשהו כזה עלול לקרות לאחי הקטן. הוא האיש האחרון שיכול לפגוע במישהו ואנחנו מתפללים לשלומו של הילד".


אספה במדי מ.ס אשדוד (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי