חוגג: "חמשת המשתכרים הבכירים בבית"ר מרוויחים יותר מ- 24 שחקני אשדוד"

בעלי בית"ר ירושלים הגיב להדחה מגביע המדינה ומתח ביקורת: "מילא הייתה קצת נחת, לא מגיע לאוהדים ולמשפחה שלי את כל האכזריות הזו. הלב נשבר כל שבוע". ברדה: "אכזבנו את הקהל". בן שמעון: "גאה בחבר'ה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נכנעה הערב (רביעי) 2:1 למ.ס אשדוד בטדי והודחה בשמינית גמר גביע המדינה, מה שאומר שעונת 2020/21 על סף ירידה מוחלטת לטמיון מבחינתה. לא רק שהיא סיימה את דרכה במפעל המדובר, אלא שהקבוצה מהבירה זקוקה לניצחון על אותה אשדוד וללא מעט מזל כדי שלא לגמור סופית את העונה בשבת הקרובה, בה ייערך המחזור ה-26 בליגת העל. הבעלים משה חוגג, שהשקיע סכומים ענקיים בבניית הקבוצה בקיץ שעבר ובחודש ינואר האחרון, לא הצליח להסתיר את אכזבתו והגיב להפסד הערב ברשת החברתית.

"חמשת בכירי המשתכרים בבית"ר מרוויחים יותר מ-24 שחקני אשדוד. מילא הייתה קצת נחת, לא מגיע לאוהדים ולא מגיע למשפחה שלי את כל האכזריות הזו. הלב נשבר כל שבוע", צייץ חוגג בחשבון הטוויטר שלו והביע ביקורת נוקבת על שחקניו הקבוצה הירושלמית.

שי ברדה, שניהל את מרבית את המשחק על הקווים עקב ההרחקה של סלובודאן דראפיץ', אמר בסיום: "זה לגמרי רגע קשה. רגע לא פשוט, בעיקר כי אנחנו משחקים תמיד בשביל הקהל ואכזבנו אותו היום. מאוד רצינו ללכת רחוק בגביע ועשינו כל מה שאפשר, היו לנו מצבים כדי להכריע את המשחק ולא הצלחנו. קיבלנו גול בהארכה. קשה להגיד את זה אבל צריך מהר מאוד להתרכז במשחק בשבת, שוב נגד אשדוד, כי אנחנו חייבים לעשות את זה. ידענו שזה יהיה משחק של חפירות, בסופו של דבר הפסדנו".

דראפיץ' וברדה. "רגע קשה" | דני מרון

המאמן המנצח, רן בן שמעון, סיכם: "העונה שלנו ממשיכה. הכותרת של ההכנה הייתה שכל משחק בטדי, יש לו חיים משלו ומתפתח אחרת. הקבוצה הזאת עושה הסתגלויות ומבינה משחק תוך כדי. קשה לי מאוד להסביר עד כמה אני גאה בחבר'ה האלה. ההתקדמות שלהם היא תוצר של עבודה קשה".

שחקני אשדוד. בן שמעון "גאה בהם" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי