יעקוף את זלאטן? מילאן הציעה לדונארומה להפוך למשתכר הבכיר

ג'אנלואיג'י דונארומה | Jonathan Moscrop/Getty Images

חוזה השוער מסתיים בסוף העונה והרוסונרי עושים הכל להשאירו. באיטליה דיווח שהוצע לו חוזה של 8 מיליון בעונה, ואם יסכים לו ישאיר את השבדי מאחור ויהפוך לבעל השכר הגבוה ביותר במועדון. ומי המחליפים האפשריים?

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

ג'אנלואיג'י דונארומה חגג רק לפני כחודש יום הולדת 22, ומספר ההופעות שלו במדי מילאן עומד כבר על 241, שכן הפך לשוער הבכיר כבר בגיל 16. בשנתיים וחצי האחרונות הוא גם הפך לשוער הראשון של נבחרת איטליה, והוא ללא ספק נחשב לאחד הטובים בעמדתו כיום בעולם.

חוזהו של דונארומה מסתיים בסוף העונה הנוכחית, והרוסונרי עושים הכל כדי לגרום לשוער להישאר בקבוצה. על פי דיווח שהתפרסם היום (רביעי) ב"גאזטה דלו ספורט", מילאן הציעה לו חוזה חדש, בו שכרו יוגדל מ-6 מיליון בעונה ל-8, ואם יסכים לו – יהפוך למשתכר הבכיר במועדון.

כרגע, השחקן שמרוויח הכי הרבה במילאן הוא זלאטן איברהימוביץ' בן ה-39, ששכרו עומד על 7 מיליון יורו בעונה. סוכנו של דונארומה, מינו ראיולה, טרם השיב להנהלת הרוסונרי את החלטתם, אך על פי הדיווח המועדון קיבל הבטחה שלא יחתום בינתיים בקבוצה אחרת, שכן השוער רשאי לחתום בכל קבוצה שיחפוץ והלצטרף בתחילת הבאה מכיוון שנותרו כשלושה חודשים לתום חוזהו.

ג'אנלואיג'י דונארומה, זלאטן איברהימוביץ' | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

בינתיים, מדווח כי פריז סן ז'רמן וצ'לסי שמות את עיניהן על דונארומה, ובימים הקרובים צפויה להיערך פגישה בין ראיולה לבין המנהל הטכני של מילאן, פאולו מלדיני, כמו גם המנהל הספורטיבי של הרוסונרי, פרדריק מסארה.

כמו כן, בתקשורת האיטלקית צוין כי מילאן כבר מכינה חלופות למקרה שדונארומה יחליט לעזוב. בין השמות שעלו כמועמדים ב"גאזטה דלו ספורט" ניתן למצוא את מייק מייגנאן מליל, חואן מוסו מאודינזה ופיירלואיג'י גוליני מאטאלנטה.

מייק מייגנאן | Matthieu Mirville/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי