עולם הכדורגל יכול להשתנות: הכוכבים שמסיימים חוזה בסיום העונה

ליאו מסי, סרחיו ראמוס | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

לא מעט שחקנים בולטים בענף יהפכו ביוני לשחקנים חופשיים, וכבר כרגע הם רשאים לחתום בכל קבוצה בחינם ולהצטרף עם תום חוזיהם. עתידם של מסי וראמוס עדיין לא ברור, ומי הם שאר השחקנים שעשויים להגיע ליעד חדש?

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל יכול להשתנות לחלוטין אם שחקנים דוגמת ליאו מסי וסרחיו ראמוס, שמסיימים חוזים בסיום העונה הנוכחית, יעזבו ויעברו לקבוצות חדשות. אך הכוכב של ברצלונה והקפטן של ריאל מדריד הם לא היחידים שיהפכו בסוף חודש יוני לשחקנים חופשיים ויכולים לחתום כבר עכשיו בחינם בכל מקום בו יחפצו ולהצטרף כשיפוג חוזיהם.

לא מעט שחקנים בולטים ברחבי אירופה עשויים למצוא את עצמם בקבוצה חדשה. חלקם מתכננים לעזוב, חלקם נמצאים במגעים לחוזה חדש. מה שכן אפשר להגיד בבירור – כולם מעדיפים לשמור את כל האופציות פתוחות ולא להכריז על עתידם כבר כעת, וההוכחה לכך שהיא שאף אחד מהם לא חתם עדיין בקבוצה חדשה על אף שהם יכולים לעשות זאת כבר מחודש ינואר. לפניכם רשימת השחקנים הבולטים שמסיימים חוזה בתום העונה הנוכחית:

ליאו מסי

אין צורך להרחיב על נושא הפרעוש, שרצה לעזוב את ברצלונה לפני פתיחת העונה הנוכחית ולבסוף הצהיר שנשאר בעל כורחו. רוחות חדשות מנשבות בימים אלו בבארסה עם בחירתו של ז'ואן לאפורטה לתפקיד הנשיא, מסי זורח על כר הדשא, וגוברות השמועות שהוא ימשיך במועדון בו שיחק כל חייו. במקביל, אם יחליט לעזוב, מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן מוזכרות כפייבוריטיות לצרפו.

ליאו מסי | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

סרחיו ראמוס

קפטן ריאל מדריד, שלובש את מדי הבלאנקוס כבר 16 שנים, עשוי לעזוב את הברנבאו. הוא כבר רמז שהוא רוצה להמשיך, אך בינתיים הוא והמועדון לא מגיעים לסיכום על חוזה חדש, שכן על פי הדיווחים ריאל לא מסכימה לכל הדרישות של הבלם. כמו תמיד, מי ששמה מוזכר בהקשר השחקן במידה שיעזוב היא פ.ס.ז'.

סרחיו אגוארו

מלך שערי מנצ'סטר סיטי בכל הזמנים, האיש שהפך לאגדה באנגליה, רושם עונה לא טובה מבחינה אישית ואמור לעזוב את הסיטיזנס אחרי עשר עונות. דיווחים על יחסים בירידה עם פפ גווארדיולה ודאי לא תורמים, וישנם דיווחים שהחלוץ הארגנטינאי כבר סיכם בברצלונה במידה שליאו מסי, חברו הטוב, ימשיך בקבוצה.

דויד אלאבה

להבדיל מכל הרשימה הזו, שחקן באיירן מינכן הצהיר שהוא יעזוב את קבוצתו בסיום העונה. האוסטרי מחפש יעד חדש, ריאל מדריד היא המועמדת המובילה לצרפו על פי כל הדיווחים, אך גם ברצלונה ופריז סן ז'רמן בתמונת המגן/בלם/קשר בן ה-28.

סרחיו אגוארו | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

ממפיס דפאי

בסיטואציה מסוימת, חלוץ ליון יכל להיות עכשיו שחקן ברצלונה, אם כל התכניות של הקטלונים בקיץ הקודם היו הולכות בצורה חלקה. זה לא קרה, ובינתיים ההולנדי יוכל להצטרף בחינם בקיץ. הקבוצה הצרפתית מנסה לשכנעו לחתום על חוזה חדש כדי שתוכל להרוויח עליו קצת כסף, ואין ספק שאם הוא יהפוך לשחקן חופשי הוא יעורר עניין רב בלא מעט קבוצות, ולא רק אצל רונאלד קומאן, שהדריך אותו בנבחרת הולנד.

ג'אנלואיג'י דונארומה

אחת החידות הגדולות של הקיץ. השוער הנפלא של מילאן ונבחרת איטליה, חגג בסך הכל לפני כחודש יום הולדת 22 ומחזיק כבר ב-241 הופעות במדי הרוסונרי, הפך לשוער הראשון של קבוצתו כבר בגיל 16 ומאז מגן על הקורות בהצלחה. מילאן עושה הכל כדי להחתים אותו על חוזה, אך הוא דורש שדרוג עצום בשכר. למרות שנראה שצ'לסי הסתדרה עם שוער בדמותו של אדוארד מנדי, היא הוזכרה כמי שעשויה לצרף את דונארומה מן הסתם כדי לא לפספס הזדמנות שכזו. קיץ מעניין לפנינו.

ג'ורג'יניו ווינאלדום

קשר ליברפול נמצא במגעים לחוזה חדש, אך גם הוא כבר הוזכר בהקשר של מספר קבוצות, ובראשן ברצלונה. עם זאת, בתקופה האחרונה נדמה שההולנדי בן ה-30 ימשיך באנפילד, אך דברים כמובן יכולים להשתנות וקבוצה שתצרף אותו ללא ספק תרוויח לכל הפחות בטווח הקצר.

ג'אנלואיג'י דונארומה | Gabriele Maltinti/Getty Images

הקאן צ'להאנולו

קשר מילאן, שהיה נחשב להבטחת ענק כשהיה צעיר ודעך, פורח מחדש בגיל 27. לא בטוח שלעזוב את הרוסונרי יהיה הצעד הכי חכם לקריירה שלו כי כרגע הוא לא באמת הצליח במקום אחר, אך מצד שני עד שהוא לא ינסה הוא לא יידע. מילאן מנסה להחתימו על חוזה חדש, ולא מעט קבוצות הוזכרו כמועמדות לצרפו, אפילו היריבה הגדולה – יובנטוס.

ג'רום בואטנג

עוד שחקן באיירן מינכן שצפוי לעזוב את הקבוצה בקיץ, אחרי דויד אלאבה, שכאמור יעזוב בוודאות. בגיל 32, הבלם הוותיק, שלא היה יציב בשנים האחרונות, שוקל את האופציות העומדות בפניו, כאשר ליברפול של יורגן קלופ היא אחת האופציות לעונה הבאה.

פלוריאן תובאן

הכוכב בן ה-28 של מארסיי ניסה בעבר את מזלו לפרמיירליג כאשר עבר לניוקאסל כשחקן צעיר בפריצה, בגיל 22, אך מהר מאוד חזר לצרפת. שחקן הכנף, לו 10 הופעות במדי נבחרת הטריקולור, סירב להצעת חוזה חדש ממארסיי על פי הדיווחים, ומי שכרגע נראית כאופציה הרצינית ביותר שלו היא סביליה.

פלוריאן תובאן | Johnny Fidelin/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי