לצערה של מכבי ת"א: ניצחונות לפנרבחצ'ה, באסקוניה וזניט

יאן וסלי | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images)

הצהובים עלולים לאבד את הסיכוי להעפיל להצלבה בשלישי נגד ברצלונה, אחרי שהבאסקים גברו על מילאנו, הקבוצה מסנט פטרסבורג הביסה את חימקי והטורקים הכניעו את אולימפיאקוס. גאסול לא שותף בניצחון המוליכה על אלבה

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 ביורוליג הגיע הערב (שישי) לסיומו עם ארבעת המשחקים האחרונים: זניט ניצחה את חימקי מוסקבה במשחק הראשון של הערב, לאחר מכן גברה באסקוניה בביתה על אולימפיה מילאנו, פנרבחצ'ה השיגה ניצחון חשוב עבורה בפיראוס על אולימפיאקוס והמחזור ננעל עם ניצחונה של ברצלונה על אלבה ברלין, עדיין ללא פאו גאסול.

ברצלונה – אלבה ברלין 67:80

עדיין ללא פאו גאסול שאתמול הוצג רשמית ואולי ישחק לראשונה ביום שלישי ביד אליהו נגד מכבי תל אביב, ברצלונה השיגה ניצחון רביעי ברציפות, שמרה על הפער שלה בפסגה והפכה לראשונה שמבטיחה יתרון ביתיות בהצלבה. ניקולה מירוטיץ' קלע 26 נקודות לזכות הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס, פייר אוריולה הוסיף 13 נקודות ו-12 היו לברנדון דייויס, האורחים היו חזק בעניינים עד הרבע האחרון, אבל בו נעצרו על תשע נקודות בלבד.

מירוטיץ'. 26 נקודות מול אלבה | Rodolfo Molina/Euroleague Basketball via Getty Images

אולימפיאקוס – פנרבחצ'ה 76:71

ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים לפנרבחצ'ה, שנשארת בתמונת יתרון הביתיות בהצלבה. המארחת כבר חזרה מפיגור דו ספרתי ברבע האחרון, אבל יאן וסלי (18 נקודות) ודיישון פייר (15 נק') לא אפשרו לאדומים להשלים קאמבק.

באסקוניה – אולימפיה מילאנו 69:86

הריצה הנפלאה של הבאסקים נמשכת והערב הם הנחילו הפסיד שני ברציפות לאיטלקים, ניצחון ששומר על סיכויי הקבוצה להתברג בין שמונה הראשונות ומנגד מנע מהאיטלקים להתבסס לפחות זמנית במקום השלישי, כך שהם כעת בשוויון נקודות עם צסק"א מוסקבה (לה משחק חסר) ובאיירן מינכן. מילאנו דווקא הוליכה בפתיחה ולהפסקה ירדה בפיגור נקודה בלבד, אך התפרקה לגמרי ברבע השלישי (13:27). פייריה הנרי עם 19 נקודות היה הבולט בשורות המנצחת, 17 נקודות קלע אצ'ילה פולונארה וזוראן דראגיץ' הוסיף 15 נק'.

רוקאס גיידראיטיס | Aitor Arrizabalaga/Euroleague Basketball via Getty Images)

חימקי מוסקבה – זניט 91:70

הקבוצה הכי חלשה ביורוליג החזירה לחיים את יריבתה המקומית זניט, שבזכות הניצחון נשארה חזק במאבק על שמונת המקומות הראשונים. אלכסיי שבד חזר בחימקי וקלע 19 נקודות, ג'ורדן מיקי היה הקלע המצטיין עם 23 וגם אריק מקולום בלט עם 17 נקודות, אבל שלושתם לבד לא היו יכולים להתמודד עם האורחת, שנהנתה בין היתר מ-17 נקודות של אוסטין הולינס ו-13 של קווין פנגוס, שהיו שניים מתוך שמונה שקלעו לפחות 9 נקודות.

אגב, הניצחון של זניט משמעותו שמכבי תל אביב עלולה לאבד רשמית את סיכוייה להעפיל להצלבה במשחק נגד ברצלונה ביום שלישי ביד אליהו.

שחקני זניט | Mikhail Serbin/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי