מועמד חדש ומפתיע למרכז ההגנה של ברצלונה

נתן ברנרדו דה סוזה | Silvia Izquierdo-Pool/Getty Images

על פי העיתון "ספורט", הקטלונים התרשמו לטובה מהבלם בן ה-20 שמושאל מפלמנגו לרד בול ברגנטינו הברזילאית, נתן ברנרדו דה סוזה שבחוזהו סעיף שחרור אסטרונומי. צפו בביצועיו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה סובלת מבעיות כלכליות לא פשוטות בלשון המעטה, זה ידוע לכל. גם העובדה ששחקני הגנה שלה מבלים לא מעט ביציע בגלל פציעות ושחלקם לא ברמה הנדרשת זו מכה שעליה לפתור. הבוקר (ראשון) נטען בעיתון הקטלוני "ספורט" שיש מועמד להצטרף, ובאופן לא מפתיע מדובר בבלם צעיר ולא מוכר.

מי שנמצא תחת מעקב של הקטלונים ובעתיד בהחלט תיבחן האפשרות להחתימו הוא נתן ברנרדו דה סוזה בן ה-20, ברזילאי צעיר שבשנה שעברה קיבל הזדמנות מפתיעה בפלמנגו ומאז הולך ומבסס את מעמדו כאחד הבלמים המבטיחים בברזיל.

על פי הפרסום ב"ספורט", הצוות הטכני של ברצלונה קיבל רשמים מאוד טובים על ביצועיו של נתן בשנה האחרונה, בזכותם הוא גם הושאל מפלמנגו לרד בול ברגנטינו, הקבוצה הברזילאית ששייכת לחברת האנרגיה האוסטרית. רד בול שילמה עבור שאילתו כחמישה מיליון ריאל שהם קרוב ל-800 אלף יורו והוא אמור לשוב לפלמנגו בינואר 2022, אלא שלרד בול לפי ההסכם יש אופציה לרכוש מחצית מכרטיס השחקן שלו תמורת 3.5 מיליון יורו.

נתן ברנרדו דה סוזה | Buda Mendes/Getty Images

פלמנגו השאילה את נתן הצעיר כדי להשביחו, אבל בעוד שבברזיל הסכומים שהושקעו עד כה אינם גבוהים, במועדון הפאר מכירים היטב את העבודה ועל כן הוכנס לחוזהו סעיף שחרור לקבוצה אירופית בגובה 70 מיליון יורו. בשנים האחרונות פלמנגו מכרה לא מעט שחקנים לאירופה, בראשם ויניסיוס ג'וניור ורינייר ז'סוס שנמכרו לריאל מדריד ולוקאטס פאקטה שעבר למילאן וממנה לליון.

ההחלטה של פלמנגו להשאיל את נתן היא כדי להעניק לו דקות משחק משמעותיות יותר באחת הקבוצות היותר מלהיבות בברזיל, שבנוסף לליגה משחקת גם בקופה סודאמריקנה – מפעלים בהם גם פלמנגו משתתפת, אולם במקביל היא מתחרה על זכייה בהם וקשה יותר לתת את הבמה לבלם צעיר. למעשה הוא זכה להזדמנות גם בזכות התפרצות נגיף קורונה שסלל את דרכו להרכב בתקופה שהיו נעדרים רבים בפלמנגו, אלא שפיטורי המאמן ומניק טורנט – עוזרו של פפ גווארדיולה במשך כעשור – פגעו בו ועל כן הוא יצא להרפתקה חדשה ברד בול הברזילאית.

צפו בביצועיו של נתן

עוד באותו נושא: נתן ברנרדו דה סוזה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי