בהפועל פ"ת מודאגים מעזיבה אפשרית של ברקוביץ': "אי אפשר להיכנס לראש שלו"

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | אודי ציטיאט

מועדון הפאר מתקרב לליגה א' ובחוזה בין הצדדים נקבע כי אם המלאבסים לא ישרדו תתקיים פגישה בין הצדדים בה יחליטו על העתיד. גורם בסביבת המועדון: "כעת הוא איתנו ומאמין שהקבוצה תשרוד". מעמדו של סבן יציב

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקווה, אחד ממועדוני הפאר של הכדורגל הישראלי, נמצא בדרך, אולי, לשפל הקיומי הגדול ביותר שלו. לאחר ה-0:0 נגד הפועל אום אל פאחם במחזור האחרון, יריבה ישירה לקרבות התחתית, הקבוצה מאם המושבות תקועה במקום האחרון בטבלה כשהיא רחוקה שמונה נקודות מחוף מבטחים ושש נקודות מהפועל עכו שמדורגת במקום ה-14 – המקום שמוביל למשחקי המבחן.

במועדון הדעות חלוקות לגבי המשך העונה. חלק מאנשי הקבוצה מנסים לשמור על אופטימיות ועדיין מאמינים כי מסע ההצלה יקרה בפלייאוף התחתון. אחרים, מנגד, נחרצים באמירתם כי הפועל פ"ת תרד לליגה השלישית. השאלה המרכזית היא מה יעלה בגורלו של בעל הסמכות המקצועית בהפועל פ"ת, אייל ברקוביץ'. לפני שבועיים הוא עוד שקל לפנות לגילי ורמוט כדי לחזק את הקבוצה.

בחוזה בין הצדדים נכתב כי אם פ"ת תרד לליגה א', תתקיים פגישה בין ברקוביץ' לגורמים בהנלה בה יוחלט לגבי העתיד. גורם בסביבת המועדון: "אין איש בהפועל פ"ת שיכול להיכנס לראשו של ברקוביץ' ולהבין האם ימשיך או לא. נכון לעכשיו הוא איתנו ולא משמיע אמירות אחרות. הוא מאמין שהקבוצה תשרוד".

אייל ברקוביץ' | יוטיוב הפועל פתח תקווה

בנוגע למאמן קלמי סבן קיימת הערכה מקצועית כלפיו ובמועדון לא מגדירים אותו כאחד מהאשמים במצב הקשה בטבלה (מונה לתפקיד רק לפני כשלושה שבועות). בשלב זה ניב ברקוביץ' לא מועמד להצטרף. אם אייל ירצה למנות את עוזרו הוא יצטרך לקבל את אישור ההנהלה ולא יוכל להחליט כך חד צדדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי