מסי: רוצים לזכות העונה בליגת האלופות. הכישלון תקוע לנו בגרון

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

ברצלונה לא התקשתה לנצח 0:3 את בוקה ג'וניורס ולזכות בגביע גאמפר, הקפטן החדש שוחח עם האוהדים בקאמפ נואו והבטיח: "כואבת הדרך שבה הודחנו על ידי רומא בעונה שעברה, נעשה את הכל כדי להניף את הגביע"

(גודל טקסט)
ברצלונה, בניגוד לריאל מדיריד, הראתה שהיא מוכנה לפתיחת הליגה עם ניצחון בקאמפ נואו בגמר גביע גאמפר. הקטלונים לא התקשו להכניע 0:3 את בוקה ג'וניורס. ליאו מסי שכבש גולאסו גם דיבר בסיום כל כך שהוא יעשה הכל כדי לזכות שוב בליגת האלופות, דבר שבארסה לא עשתה כבר שלוש שנים.


"העונה אני חושב שיש לנו סגל שיכול לאפשר לנו לחלום על הזכייה בתואר", הודה הפרעוש שגם יזכה למנוחה משמעותית כשלא יתייצב למשחקי נבחרת ארגנטינה, "יש לנו שחקנים חדשים שיסייעו לנו להיות טובים יותר מאשר בעבר".


מסי גם שוחח עם האוהדים שהגיעו לקאמפ נואו והצהיר: הייתה לנו עונה טובה מאוד בשנה שעברה, זכינו בדאבל, אבל הכישלון בליגת האלופות תקוע לנו בגרון ובמיוחד הדרך בה הודחנו על ידי רומא. אנחנו מבטיחים לכם שהעונה נעשה הכל כדי לזכות בתואר. ננסה להחזיר את בגביע האלופות לקאמפ נואו".


כבר בשבת ברצלונה תפתח את הליגה במשחק בית מול אלאבס והקפטן החדש גם אמר בקצרה על עונה חדשה שנפתחת ללא אנדרס אינייסטה: "זה כבוד גדול להיות היורש של קרלס פויול, צ'אבי ואינייסטה. אני יודע מה זה להיות קפטן ברצלונה, היו לי מורים גדולים בעבר". מסי זכה גם בתואר "השחקן המצטיין" של הגביע בפעם הרביעית.

Leo #Messi: "Per a mi és un orgull molt gran ser el capità, sé el que representa aquest Club, i he tingut la sort de tenir grans exemples" #GamperBarçapic.twitter.com/QwkGaBPFR2

— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) 15 באוגוסט 2018

המאמן ארנסטו ואלוורדה הודה שיש לו הרגשה טובה לקראת העונה החדשה: "מתחילים כבר בשבת. אולי קצב המשחק שלנו נגד בוקה לא היה מושלם, אבל זה טבעי בשלב הזה של העונה. אנחנו צריכים להיות מוכנים למצבים של מקרי חירום. יש לנו הפעם שחקנים מתאימים לכל מיני תפקידים. אנחנו קבוצה יותר מגוונת".


מי שמדאיג את אוהדי ברצלונה הוא החלוץ האורגוואי לואיס סוארס שלא מצליח בינתיים לחזור לכושרו הטוב, למרות שבישל. ואלוורדה טען בסיום שהוא לא מודאג: "אם אני לא טועה גם בעונה שעברה הוא התחיל פחות טוב את העונה. סוארס בסדר גמור. הוא רק חזר מחופשה אחרי המונדיאל. לואיס אגרסיבי ברחבה והוא שחקן רחבה קלאסי. אנחנו יודעים בדיוק מה הוא ייתן לנו במהלך העונה. הוא מאסטרו של קרבות מול השער".

Messi with the MVP award of the Gamper game. Messi has won that award 4 times: 2013 (vs. Santos), 2014 (vs. Club León), 2016 (vs. Sampdoria), 2018 (vs. Boca Juniors) #fcblivepic.twitter.com/iQB03D0OHq

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 16 באוגוסט 2018

מלקום שכבש גם אתמול נראה כמי שמשתלב בצורה טובה בברצלונה ובסיום הוא סיפר: "אני מרוצה לזכות בתואר, גם אם הוא לא רשמי. זה המשחק הראשון שלי בקאמפ נואו. המשפחה שלי הגיעה וגם כבשתי. זה חלום עבורי. ליאו מסי? אין לי מילים אפילו להגדיר אותו. הוא הכי טוב בעולם ולשחק לצידו ועוד כשהוא מבשל לך שער. כמו שאמרתי, זה חלום".  


בקאמפ נואו בחנו לראשונה את טכנולוגיית ה-VAR שתיכנס לפעולה העונה ב"לה ליגה" וזה עבר בשלום. המשחק נעצר פעמיים על ידי השופט אלברטו מאנייקו ואחרי התייעצות ההחלטות שלו היו נכונות. במקרה ראשון כשבוקה טענה ליד של סמואל אומטיטי והטכנולוגיה הוכיחה כי אין סיבה לשרוק וכן בשער של פאקו אלקסר שנפסל בגלל נבדל של לואיס סוארס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי