מכה לדורטמונד: סאנצ'ו יחמיץ את המשחק הראשון נגד סיטי

קשר הכנף שמושבת מזה חודש בשל בעיות שרירים, לא יספיק להחלים בזמן ויהיה בספק לגומלין. "אנחנו מקווים שהמצב ישתנה לטובה תוך שבוע עד עשרה ימים", אמר המאמן טרזיץ'. עוד קודם לכן, בשבת: קרב קריטי נגד פרנקפורט

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד נקלעה לאחרונה לסחרור. היא חווה עונה קשה בבונדסליגה ונאלצת להתמודד עם שמועות בלתי פוסקות על עזיבתו של ארלינג הולאנד כבר בקיץ הקרוב כאשר סוכנו מינו ראיולה ואביו כבר נפגשו היום (חמישי) עם ז'ואן לאפורטה ופלורנטינו פרס בספרד. בינתיים על המועדון נחתה מכה נוספת: ג'יידון סאנצ'ו יחמיץ את המשחק הראשון נגד מנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות.

המאמן אדין טרזיץ' התייחס למצבו של קשר הכנף האנגלי: "אנחנו מקווים שהמצב ישתנה לטובה תוך שבוע עד עשרה ימים". נוכחותו במשחק לאחר מכן נגד שטוטגארט בעשרה באפריל בספק ולא בטוח שהוא יחזור בזמן לגומלין נגד הסיטיזנס ב-14 לחודש.

הקשר בן ה-21 נעדר מאז תחילת חודש מרץ (פספס גם את הקלאסיקר נגד באיירן מינכן) בשל פציעת שריר מסובכת. לאחרונה הוא אף נסע לדובאי כדי להתייעץ עם מומחה בתקווה לזרז את תהליך השיקום שלו בתנאי מזג אוויר חמים. בשבוע הבא הוא יחזור לגרמניה. "מועד החזרה המוקדם ביותר יהיה הגומלין", נכתב בתקשורת. העונה על אף רגעים לא פשוטים שחווה, סאנצ'ו רשם כבר 12 שערים ו-16 בישולים ב-31 הופעות.

עוד לפני מנצ'סטר סיטי, הצהובים-שחורים יארחו ביום שבת (16:20, שידור ישיר בספורט4) את איינטרכט פרנקפורט הרביעית למשחק קריטי. דורטמונד רחוקה ארבע נקודות מהמקום המוליך בעונה הבאה לליגת האלופות ואחרי ה-2:2 המאכזב נגד קלן החלשה – אסור לה לאבד עוד נקודות.

"זה משחק חשוב להפליא", אמר המאמן במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "בסוף העונה נראה כמה הוא באמת היה קריטי. עלינו לנצח כדי לעמוד במטרות שלנו העונה. נתכונן היטב למשחק, זו יריבה חזקה פיזית שמשחקת אגרסיבי ומציגה כדורגל התקפי. גם יוסופה מוקוקו לא יהיה זמין בעוד מרקו רויס ורפאל גררו יוכלו לשחק. "אני לא רוצה להתלונן אלא לחפש פתרונות", אמר.

סאנצ'ו. מכה לדורטמונד | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי