בנייה מחדש: יובנטוס נכנסה למאבק על ווינאלדום ובדרך לצרף חלוץ

ג'ורג'יניו ווינאלדום | Sam Bagnall - WWFC/Wolves via Getty Images

הגברת הזקנה מחפשת חיזוק. בספרד מדווח כי היא חזק במרוץ על קשר ליברפול, שמסיים את חוזהו בסיום העונה. בנוסף, ב'לאקיפ' חשפו סעיף בחוזהו של מיליק שעשוי להביא אותו לטורינו. דיבאלה יעזוב?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

קשה לדעת מה הן באמת התכניות של יובנטוס לעונה הבאה. הגברת הזקנה נכשלה העונה גם בליגה וגם בליגת האלופות (שנה שלישית ברציפות), ובשבועות האחרונים בתקשורת האיטלקית עלו שלל דיווחים סותרים. חלקם טענו כי ישנם סיכויים טובים שכריסטיאנו רונאלדו יעזוב בקיץ, כמו גם המאמן אנדראה פירלו, אך מצד שני, פאביו פראטיצ'י הכחיש אופציה כזו.

מה שבטוח, הסגל של הגברת הזקנה יעבור ריענון רציני בעונה הבאה. בתקשורת בספרד דווח היום (שישי) כי הביאנקורי נכנסו למאבק על ג'ורג'יניו ווינאלדום, קשר ליברפול, אשר מסיים את חוזהו בסיום העונה אצל אלופת אנגליה היוצאת , טרם הגיע להסכם על חוזה חדש ונראה שיעזוב את הקבוצה של יורגן קלופ.

שמו של קשר נבחרת הולנד מוזכר בעיקר סביב צירוף אפשרי לברצלונה, אותה מאמן כמובן רונאלד קומאן, שהדריך את ווינאלדום במדים הלאומיים. עם זאת, הפריצה המסתמנת של אילאיש מוריבה אצל הקטלונים גורמת להתלבטות. גם פריז סן ז'רמן וצ'לסי הוזכרו כמועמדות אפשריות לצירוף ווינאלדום.

אנדראה פירלו | Jonathan Moscrop/Getty Images

כמו כן, שחקן נוסף עשוי להצטרף ליובנטוס – ויש סיכויים טובים שזה יקרה. מדובר בארקדיוש מיליק, בו הגברת הזקנה התעניינה כבר מספר פעמים בשנים האחרונות. החלוץ הפולני הפך העונה למנודה בנאפולי, וכאשר נותרו לו שישה חודשים בחוזה, הושאל בחודש ינואר למארסיי, בה הצליח פחות או יותר לחזור לעצמו עם ארבע שערים בשמונה משחקים בכל המסגרות.

לפני עסקת ההשאלה למארסיי, נאפולי האריכה את חוזהו של מיליק עד לסיום העונה הבאה, והוא הושאל לקבוצה הצרפתית לעונה וחצי עם התחייבות רכישה בסך שמונה מיליון יורו לא כולל בונוסים. עם זאת, ה'לאקיפ' הצרפתי פרסם כי היה זה רק ניסיון לעצור את מיליק ממעבר ליובנטוס, אליו הוא דוחף מאז 2019.

הסיבה לכך היא שעל פי הפרסום ב'לאקיפ', בחוזהו במארסיי יש סעיף לפיו הקבוצה מוכרחת למכור אותו תמורת הצעה של 12 מיליון יורו – מחיר אותו יובה תשמח לשלם כדי להנחית את הפולני בקבוצה. הדבר הופך לאפשרי שבעתיים עם עזיבתו הצפויה של פאולו דיבאלה בקיץ, שכן על פי כל הדיווחים הארגנטינאי לא ימשיך.

ארקדיוש מיליק | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי