בראיינט מודה: "כולנו אחראים וכולם צריכים להסתכל במראה"

אלייז'ה בראיינט | דני מרון

גארד מכבי ת"א התייחס לכישלון ביורוליג אחרי ההפסד הביתי לווילרבאן, ג'ונס: "מקווה להישאר, ניסיתי להוכיח שאני שייך". וגם: שיחת המסדרון של וויצ'יץ' ופדרמן בנוגע למועמד לחיזוק

(גודל טקסט)

אם עד השבוע שעבר היה נדמה שמכבי תל אביב תוכל לנצל את שורת המשחקים לפרוטוקול שנותרו לה עד לסיום עונת היורוליג כדי "להמתיק את הגלולה המרה" וליצור מומנטום חיובי לשלבי ההכרעה בזירה המקומית, אז שני הפסדים האחרונים – מול הכוכב האדום בחמישי ונגד וילרבאן 74:67 אמש (ראשון), שתי קבוצות שאיבדו בעצמן את הסיכוי לעלות לפלייאוף – הראו שהצהובים בעיקר רוצים לגמור עם הפרק האירופי של העונה. 

במועדון ממשיכים להצהיר כי לא יעסקו בהכנות לעונה הבאה כל עוד שני התארים בישראל מונחים על הכף. אולם, בפועל כבר עומלים על בניית הסגל ולאחר המשחק אתמול ניתן היה לראות שניים ממקבלי ההחלטות במועדון, הבעלים דני פדרמן והמנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ', מנהלים שיחת מסדרון עם אחד מאנשי הצוות של וילרבאן, ככל הנראה בנוגע לשחקן שמועמד לחזק את האלופה הישראלית. ייתכן כי מדובר באיזייאה קורדינייה, המשחק בעמדת השוטינג גארד בנאנטר מהליגה הצרפתית. 

בחזרה להפסד לווילרבאן. כריס ג'ונס, שאכזב בעמדת הרכז והיה בין האחראים לכך שהקבוצה קלעה 67 נקודות בלבד, התייחס ליכולת הירודה: "כרכז אני לוקח אחריות על זה, התפקיד שלי הוא למצוא אנשים במקומות הנכונים. אני מרגיש שזה תהליך למידה בשבילי ואני צריך להשתפר בזה. התחלנו את המשחק עם הרבה אנרגיה וההגנה שלנו הובילה לנקודות קלות בהתקפה, אבל מאותו שלב עשינו הגנה פחות טובה ולכן ההתקפה לא זרמה".. 

כריס ג'ונס | דני מרון

השחקן שהגיע מטורקיה בקיץ שעבר ולצהובים אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת, דיבר על עתידו וסיכם את העונה: "חוסר עקביות אפיין אותנו לאורך כל העונה וזו הייתה הבעיה שלנו. ניצחנו את הראשונה בטבלה ואז חזרנו לכוכב האדום ולכאן ונראינו כך, זה מתסכל. אני מקווה להישאר בקבוצה, זאת התכנית. כשהגעתי לכאן היו לי מטרות, ניסיתי לשחק הכי טוב שאני יכול כדי להוכיח לעצמי ולכל השאר שאני שייך לכאן". 

אחד השחקנים שחווים תקופה פחות טובה לאחרונה הוא אלייז'ה בראיינט. אמש הגארד קיבל מספר החלטות לא מוצלחות ובנוסף החטיא זריקת עונשין חשובה, בזמן שקבוצתו ניסתה להשלים קאמבק מפיגור דו ספרתי בדקות הסיום. לאחר ההפסד, בראיינט שסיים עם חמש נקודות ניסה להסביר את חוסר היציבות של הצהובים: "אלה החיים. אצלכם כל יום הוא מושלם? אנחנו שחקני כדורסל, אנחנו בני אדם ולא כל משחק שלנו יהיה מושלם, בדיוק כמו בחיים. כמו שאתם כותבים לפעמים כתבה פחות מוצלחת, גם לנו יש משחקים פחות טובים. לא עלינו לפלייאוף העונה, אבל אי אפשר לבכות על זה. צריך להתגבר ולהמשיך הלאה. כולנו אחראים וכולם צריכים להסתכל על עצמם במראה, אבל זה לא משהו שנעניש את עצמנו עליו". 

כבר מחר תארח מכבי תל אביב את חימקי מוסקבה ויאניס ספרופולוס הבהיר כי הוא מתכוון להעניק מנוחה לשחקנים שבילו דקות רבות על הפרקט אתמול, שכן יהיה זה המשחק הרביעי בתוך שמונה ימים, כאשר לאחר מכן יגיע מפגש עם זניט בסנט פטרסבורג ביום שישי.

הפנים אומרות הכל | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי