בכר: "סוג של חוסר אחריות". חזיזה: "יש דברים שהם לא בשליטתך"

מאמן מכבי חיפה התאכזב מהיכולת בפתיחת המחצית השנייה ב-1:1 מול מכבי תל אביב: "אין לי הסבר, זה עניין מקצועי ולא מנטלי". על חוסה רודריגס: "הבין שעדיף לא להסתכן". הקשר: "אני צריך לקחת על עצמי יותר"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ומכבי תל אביב נפרדו הערב (שלישי) ב-1:1 ב"משחק העונה" בסמי עופר. הירוקים עלו ליתרון משער מוקדם של בוגדן פלאניץ', אך אדוארדו גררו המחליף איזן לאחר בישול יפה של דור פרץ והאלופה שמרה על הפסגה בתום המחזור למרות שאיבדה את ניק בלקמן שהורחק במחצית השנייה.

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה, סיכם: "באנו כדי לנצח וראו את זה, עלינו מאוד התקפי, הצלחנו לתת את הגול והיינו אגרסיביים מאוד בחצי הראשון. התחלנו את החצי השני לא טוב, דיברנו על זה במחצית, לפעמים אתה רוצה וזה לא קורה. השחקנים הבינו את המשמעות, אבל לצערי זה לא קרה וספגנו שער. חבל. עדיין היינו יכולים לנצח, הגענו לשתי הזדמנויות טובות אחרי האדום של בלקמן, אבל לא שיחקנו מספיק חכם מול עשרה שחקנים, היה יותר מידי בלאגן ולא עשינו את זה מספיק טוב לצערי. פתיחת המחצית השנייה? אין לי הסבר, זה משהו שהשחקנים בעצמם יודעים שהם עלו לא טוב. היה דגש על עלות חזק ואגרסיבי וזה לא קרה, חבל".

על חוסה רודריגס שאמור היה לפתוח והוחלף ברגע האחרון במוחמד אבו פאני: "זה היה בשלב מאוד מאוחר, ממש לפני הקפה והעוגה שלנו, הוא אמר שהוא מרגיש טיפה את שריר הירך האחורי והוא היה נחוש מאוד לשחק. רגע לפני החימום הבנו שהוא לא יכול לשחק, אין ספק שהוא שחקן משמעותי שמאפשר לנו גמישות בין שיטות וזה היה חסר לנו. בסוף הוא לקח אחריות והבין שלפעמים עדיף לא להסתכן".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

עוד משחק בלי ניצחון מול מכבי תל אביב: "אני חושב שיש פה עניין יותר מקצועי מאשר מנטלי, היינו לא פחות טובים מהם בשלושת המשחקים העונה וגם הגול שספגנו הוא לא עניין מנטלי. דווקא כשיצאנו קדימה עם הרבה שחקנים, היינו חשופים וזה לא צריך לקרות. לא יכול להיות ששחקן ידהר כל כך הרבה ויבשל בכזאת קלות. יש פה סוג של חוסר אחריות ועניין מקצועי לא טוב. הקרב עוד צמוד, צריך להמשיך קדימה ולנצח ביום שני. המטרה היא להתכונן למשחקים הבאים, יש משחקים לא פשוטים, אשדוד בחוץ זה אולי המשחק הכי קשה בליגה. עלינו היום כדי לנצח, אבל קרה מה שקרה ויהיה עוד משחק בסיבוב הבא. הפנים ליום שני".

על ההרכב ההתקפי שלו: "תמיד הגישה היא לנצח ולא משנה מה השיטה. זה תלוי מול מי אתה משחק ובסיטואציה, במשחק הזה החלטנו כן טיפה להמר יותר. זה היה הימור מחושב כי תיארתי לעצמי שנתחיל טוב וגם נוביל, יכול להיות שבדיעבד היה צריך לשות חילוף הגנתי במחצית, אבל קשה לחזות את זה. חבל שהתחלנו ככה את המחצית השנייה. אנחנו קבוצה לא פחות טובה מהם ויש עוד שמונה משחקים".

דולב חזיזה הוסיף: "דיברנו כל השחקנים בחדר ההלבשה במחצית שנעלה באותו טירוף ובאותה תשוקה, אבל לפעמים דבר גורר דבר ולא נכנסו למשחק כמו שרצינו. אנחנו מאוכזבים שספגנו, רצינו לעלות בדיוק כמו בחצי הראשון, זה לא הלך הפעם ואנחנו נלמד ונתקן. לפעמים אין הסבר. אנחנו לוקחים אחריות ויודעים שלא היינו מספיק אגרסיביים ונחושים בפתיחת המחצית השנייה, זה חלק הכדורגל".

אנדרה ג'לראדש, דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

על השער שמכבי חיפה ספגה: "אני לא חושב שיש איזה שחקן שהיה בסביבה של דור פרץ ולא רצה לעשות עבירה, לא היה כאן חוסר אחריות, כולם רוצים לעשות את הדברים בצרוה הטובה ביותר, אם היה שחקן קרוב אני בטוח שהוא היה מנסה לעצור אותו. כולם עולים בשיגעון ורוצים לנצח, לא מעניין אותנו מי יקבל צהוב, אנחנו רוצים לנצח, תמיד. היינו צריכים לעצור את פרץ, ננתח ונבין מי טעה ולמה".

על המחסום המנטלי: "אני אישית לא מתרגש מזה שלא ניצחנו אותם כמה שנים, הם מתחרים איתנו על האליפות ואנחנו צריכים לנצח אותם כדי לקחת אוותה. יש לנו את אשדוד ביום שני, שזה אותן שלוש נקודות. אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים ובתקווה שנחגוג בסוף העונה. אין ספק שאנחנו צריכים לנצח אותם כדי להראות מי הקבוצה הטובה ביותר, אבל יש דברים שהם לא בשליטתך. זה לא יכול להיות הגול שספגנו ואיך שעלינו לחצי השני, נלמד מזה, אני מאמין שהמרוץ יהיה צמוד עד הסוף ושבעזרת השם אנחנו נחגוג".

על חזרת הקהל והיכולת שלו: "הקהל הוא הכוח שלנו, הוא לא משפיע עלינו לרעה, ההפך הוא הנכון. הוא עוזר לנו, זה כיף בתור שחקן, הם היו חסרים לנו מאוד והלוואי שסמי עופר כבר יהיה מלא. היכולת שהצגתי? גם אם היום הייתי צריך לקחת על עצמי יותר וגם מול פתח תקווה מאוד התבאסתי שלא הבקעתי ושלא עזרתי לקבוצה. לומדים אותי, אבל אני עובד באימונים כדי לגוון. יש לנו עוד שמונה משחקים, אני עובד קשה ומאמין שאבוא לידי ביטוי בתקווה שנחגוג בסוף השנה".

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי