חבשי מאוכזב ממעמדו וינסה לעזוב. רודריגס צפוי להיעדר נגד אשדוד

הבלם שלא נכלל בסגל מול מכבי תל אביב החל לחפש אופציות מעבר לים והוצע על ידי נציגיו לקבוצות ברוסיה ובטורקיה. הקשר סובל ממתיחה בשריר ולא אמור להיות כשיר. "הכל עדיין תלוי בנו", טוענים במכבי חיפה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עאיד חבשי צפוי לעזוב את מכבי חיפה בתום העונה. הבלם שלא נכלל בסגל ב-1:1 מול מכבי תל אביב הפך לבלם הרביעי של הירוקים, כאשר לאחרונה גם רמי גרשון הועדף על פניו והוא מאוכזב מאוד ממעמדו. בינתיים, חבשי כבר החל לחפש לעצמו קבוצה חדשה, כאשר הכיוון הראשוני הוא מעבר לאירופה. לספורט1 נודע הבוקר (חמישי) כי השחקן, לו חוזה עד 2024 בכרמל, הוצע לאחרונה על ידי נציגיו למספר קבוצות בליגה הטורקית והרוסית ולא נראה כי הירוקים יעמדו בדרכו.

במכבי חיפה מנסים לשדר עסקים לאחר התוצאה המאכזבת ב"משחק העונה" מול מכבי תל אביב. הירוקים איבדו יתרון בפעם השלישית העונה מול היריבה המושבעת, נותרו במקום השני ושוב לא הצליחו לנצח את האלופה שמעולם לא הפסידה בסמי עופר ומחזיקה במאזן של 17 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד לירוקים, שניצחו את הצהובים רק פעם אחת ב-31 המשחקים האחרונים.

בצוות המקצועי של מכבי חיפה ניסו להשאיר את השחקנים דרוכים והסבירו להם כי המשחק הקרוב בחוץ מול מ.ס אשדוד יהיה קשה יותר מאשר המשחק האחרון נגד מכבי תל אביב. "הכל עדיין תלוי בנו, אבל אנחנו חייבים להישאר כמה שיותר מפוקסים", הבהיר הבוקר גורם במועדון.

מבחינה מקצועית, נראה שהירוקים יגיעו לאשדוד ללא חוסה רודריגס, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. בחיפה לא מתכוון לסכן את השחקן, כשהמטרה היא להכשירו למשחק מול הפועל קריית שמונה במחזור הבא. מנגד, לסגל עשוי לשוב טאלב טוואטחה שהחלים מקרע במפשעה.

חוסה רודריגס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי