שלמה יפתח מול הפועל חיפה, קלינגר: "הסגל לא מספיק עמוק"

רז שלמה | אודי ציטיאט

בלם הפועל ת"א צפוי להחליף את אבו עביד המוצהב בשבת (17:45, ישיר בספורט1). בן ביטון יקבל זריקה, ניב סרדל בכוננות. גוטליב ימשיך להיעדר. המאמן: "שאפו גדול לשחקנים שנותנים מעצמם למרות פציעות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מסע ההישרדות של הפועל תל אביב בדרך להבטחת ההישארות בליגת העל נמשך. אחרי ניצחון החוץ החשוב על הפועל חדרה במחזור הקודם, האדומים יחזרו מחר (שבת) לבלומפילד ויארחו את הפועל, אצלה אלישע לוי יערוך בכורה על הקווים (החל מ-17:45, שידור ישיר בספורט1).

כ-9000 יוכלו להיכנס מחר ליציעים. מתחם בדיקות קורונה מהירות ייפתח על ידי המועדון סמוך לאצטדיון, זאת על מנת לאפשר כניסה לבני 16 ומטה, שלא יכולים להתחסן כרגע נגד הנגיף. תוצאות הבדיקה יימסרו בתוך 15 דקות, ואם הן יהיו שליליות, הן יוכלו להיכנס אצל היציעים. "השחקנים ממתינים לאוהדים שלנו, הם השחקן ה-12. אנחנו רוצים לראות את בלומפילד צבוע באדום", אמר גורם בהפועל ת"א.

הצוות המקצועי ערוך אימונים ממוקדים על היריבה, שכאמור תגיע עם מאמן חדש בפעם הראשונה, ובקבוצה הדגישו את היכולות של הפועל חיפה בהתקפות מעבר. כמו כן, תורגלו בעיקר עמידה ומצבים מול התקפות מהאגפים.

אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

אדי גוטליב אמור היה לשוב לסגל, אך עדיין לא התאושש לחלוטין מהפציעה במפשעה ולא יעמוד לרשות קבוצתו גם מחר. הבלם שיחק העונה בתשעה משחקים בלבד. בהיעדרו של איאד אבו עביד המוצהב, רז שלמה צפוי לפתוח במרכז ההגנה.

בן ביטון, שלפני המשחק האחרון נגד חדרה קיבל זריקה להקלה בפציעה במפשעה, יקבל גם מחר זריקה שתאפשר לו לשחק. במקרה שלא יוכל, ניב סרדל נמצא בכוננות. במפגש מול האקסית בה שיחק בחצי העונה הראשונה (ואף כבש מול הפועל ת"א), רז שטיין יתחיל על הספסל כשניר קלינגר יעלה עם החוליה הקדמית הקבועה שלו.

קלינגר אמר לקראת המשחק: "האמת שבתקופה האחרונה, למרות התוצאות הטובות בסך הכל, אנחנו סובלים משחקנים שסוחבים פציעות וכואב להם. אנחנו עם סגל לא גדול מספיק, אבל באמת בהזדמנות הזו אני רוצה להגיד שאפו גדול לשחקנים שלנו, ובעיקר לאלה שבאמת נותנים מעצמם למרות הפציעות, אם זה בן ביטון, אם זה דן איינבינדר, אם זה עומרי אלטמן. בשניים-שלושה משחקים האחרונים הם משחקים עם זריקות ועושים מאמץ גודל למען המועדון. אנחנו באמת צריכים אותם, הם שחקנים חשובים בהרכב ובפאזל ובכלל במנהיגות שלהם. מגיע להם שאפו גדול על כך. כמו שאני אומר תמיד, אנחנו לא משתמשים בתירוצים של חסרונות, גם של איאד אבו עביד, גם של אדי גוטליב, גם של דן עזריה. הם פצועים ולא יהיו בסגל, אבו עביד מורחק. יש לנו תמיד פתרונות ואני מאמין שגם במשחק הזה השחקנים שישחקו יתנו את כל כולם למען ההצלחה והמשך המומנטום שלנו".

ניר קלינגר | דני מרון

קלינגר המשיך: "בכל הימים האחרונים, בשיחות שלי עם השחקנים ובאספות, נתנו דגש מאוד חשוב על כמה שהמשחק הזה הוא קריטי עבורנו. אנחנו בתהליך של כמה חודשים שעשינו בהם מהפך גדול במיקום, בנקודות וביכולת. המשחק הזה הוא איזשהו פיק, אנחנו חייבים להגיע בטירוף, מרוכזים, מפוקסים וממוקדים – גם טקטית וגם מבחינה מנטלית. זה המסר שהועבר לשחקנים. אני מצפה שכולם יגיעו מחר חדורי מוטיבציה, מחודדים ומפוקסים בצורה אבסולוטית".

על הפועל חיפה: "אנחנו פוגשים יריבה שהחליפה מאמן. זה תמיד הופך את המשחק ליותר קשה ויותר מורכב. אנחנו באים לבלומפילד מחר בתקווה ובהתרגשות לראות שוב את הקהל האדום ממלא את המגרש עד כמה שניתן מבחינת ההוראות של משרד הבריאות. אנחנו מאוד נרגשים ואני בטוח שלעניין הזה שהקהל יגיע במספרים גדולים יש השפעה גדולה על השחקנים שהזכרתי אותם שבאמת נותנים מעצמם ושגופנית לא כשירים ב-100%. הם עולים ולא מרגישים את זה במהלך המשחק ואני מקווה שזה יוכל לבוא לידי ביטוי גם מחר. בסך הכל הקבוצה עשתה שבוע הכנה טוב, וכפי שאמרתי קודם, אנחנו פוגשים יריבה טובה וחזקה שנמצאת בסוג של משבר, החליפה מאמן ונצטרך לדעת להתמודד עם זה בצורה חכמה".

איינבינדר הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד על זה שאנחנו ממשיכים בתקופה הטובה שלנו. אנחנו רוצים לייצר המשכיות ולחבר ניצחון שני ברציפות. כולנו מאוד נרגשים מהחזרה של כמות גדולה של קהל. יש פה הרבה שחקנים שעדיין לא חוו את בלומפילד עם כמות גדולה של קהל שבא ומעודד ותומך. אנחנו מצפים לזה, מתרגשים, ובטוחים שהאנרגיות שיבואו מהקהל יעזרו לנו במשחק הכל כך חשוב הזה שיש לנו. משחק לא פשוט נגד קבוצה מצוינת שעברה חילופי מאמנים השבוע ואנחנו בטוחים שהם יבואו עם רצון גדול לנצח. לכן אנחנו צריכים לבוא דרוכים, רציניים ונחושים הרבה יותר מהם כדי לקחת את שלוש הנקודות שמאוד חשובות לנו להמשך הדרך".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, סיאנדה קולו, רז שלמה, דני גרופר, דן איינבינדר, שי אליאס, עומרי אלטמן, אושר דוידה, לידור כהן, שלומי אזולאי.

בן ביטון, ניר קלינגר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי