שבר את הרשת: קונטה הצטלם עם חולצת ב"ש. "רונאלדו הקטן" מועמד

הצרפתי שעזב את בית"ר קיבל חולצה מווארן, ששיתף את התמונה באינסטגרם שלו. שחקן הכנף מרעננה זוכה למעקב. אלחמיד ורוני לוי פתחו דף חדש, במועדון מצפים לשיפור מאקולטסה. מלי מקבל גיבוי, יחזקאל יחזור מול פ"ת

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע עדיין מאמינים שהם יכולים להשיג את הכרטיס לאירופה. למרות התיקו בקריית שמונה, במועדון ממשיכים לשדר לשחקנים מסר דומה: המקום הרביעי, שעשוי להוביל לליגה האזורית, עדיין בהישג יד. מכבי פתח תקוה, שלה שלוש נקודות יותר, תתארח הערב אצל מכבי תל אביב (20:15, ישיר בספורט1) ובמחזור הבא החבורה של רוני לוי תצא למשחק חוץ בפתח תקווה, במשחק שעשוי להיות מכריע להמשך.

באשר לפרשת אלחמיד שסירב בשבוע שעבר לשחק כמגן ימני, הבלם קיבל מחמאות אחרי ההופעה אתמול ("מספר 1 במגרש יחד עם ז'וסואה", נאמר על הבלם) וכעת מתברר כי הסיבה לאי הכללתו ב-11 הייתה הפרשה מהשבוע האחרון. בבאר שבע סיפרו כי לפני המשחק נערכה שיחה נוספת בין לוי לאלחמיד, בה הודיע לו המאמן כי לא יפתח בהרכב. אלחמיד קיבל זאת ויפתח במשחק הבא. "כעת הפרשה מאחור, הם דיברו ופתחו דף חדש", אמרו במועדון. מתברר כי אלחמיד ניגש לשחקנים באימון ביום שישי והודיע להם כי הוא מתנצל. השיחה נעשתה בנוכחות לוי.

מנגד, ג'ונתן אגודלו ירד מאוכזב לאחר ששוב לא קיבל קרדיט. כפי שפורסם כאן, סוכנו של החלוץ קיבל הודעה לחפש לו קבוצה וההודעה על הפרידה צפויה בסיום העונה. זר אחר שזוכה לגיבוי הוא מרסלו מלי שבישל אתמול את השער הנהדר של ז'וסואה ובמועדון ממשיכים לגונן עליו. "הוא נראה יותר טוב מאלטון, אז למה שנקבל החלטה נמהרת? זה לא אומר שיישאר, אבל אין עדיין שום החלטה שהוא עוזב אותנו. רוני יחליט בקרוב". על אקולטסה הועברה ביקורת אחרי המשחק בטענה שהוא שוב נעלם לרגעים רבים במשחק. רוני לוי נוטה להשאיר אותו, אך במועדון מצפים ממנו לשיפור.

מרסלו מלי | מאור אלקסלסי

באשר לשגיב יחזקאל, במועדון מקווים שהוא יחזור להרכב במשחק הקרוב בפתח תקוה. כזכור, ביום שישי פרסמנו כי החלוץ עלול להיעדר מהמשחק בקריית שמונה ובמועדון נמצאים במעקב בנוגע למצבו.

בנושא אחר, אנתוני וארן הצליח לשבור היום את הרשת כאשר העלה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו תמונה של אנטואן קונטה במדי הפועל ב"ש. הצרפתי שעזב את בית"ר ירושלים קיבל מהחלוץ ששיתף עמו פעולה בבירה חולצה, כך על פי טענת המועדון, אך הצליח לייצר הרבה ספקולציות.

בשבועות האחרונים מתבצע מעקב של המועדון אחר שחקן הכנף של הפועל רעננה, פיטר אולוולה. מי שהוזכר כמועמד להצטרף לאנדרלכט ולדורטמונד בשנה החולפת וכונה "רונאלדו הקטן", עדיין לא בן 19 והעונה, בתשע הופעות מאז שהגיע, כבש כבר ארבעה שערים והוא פורח אצל המאמן אלדד שביט. הוא אמור להימכר בקיץ לקבוצה בליגת העל.

אנטואן קונטה | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי