בהנהלת סכנין זעמו על השחקנים, כיאל ייעדר מול הפועל חיפה

בירם כיאל | אודי ציטיאט

במועדון הביעו כעס על ההתנהלות בתבוסה בגביע: "מקומו של אף אחד לא מובטח". הקשר סובל ממתיחה ויחמיץ את המשחק בשבת, גם ריאן בספק. האסלביינק יחזור ל-11, גם שלאעטה בתמונה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בחודשיים האחרונים היה נראה שמשהו טוב עובר על בני סכנין. הקבוצה הרשימה מאז מינויו של שרון מימר למאמן, ברחה מהתחתית הבוערת ונמצאת כרגע בפער של שבע נקודות מהקו האדום. השבוע הכל השתנה, כאשר סכנין הודחה ברבע גמר גביע המדינה אחרי תבוסה קשה 4:0 בדוחא לבית"ר תל אביב/בת ים מהליגה הלאומית. מחר (שבת) תהיה הזדמנות לתקן, במשחק החוץ מול הפועל חיפה.

בהנהלת המועדון הביעו זעם, בעיקר על הדרך בה התנהל המשחק בגביע, ויצאו בביקורת חריפה כלפי השחקנים. "כל מי שחושב שהוא יהיה כאן בעונה הבאה טועה. מקומו של אף אחד לא מובטח ולשחקנים יש עכשיו הזדמנות להחזיר קצת את הכבוד מול הפועל חיפה. התבוסה בגביע עלולה לפגוע גם בליגה", אמר גורם בסכנין.

ההפסד הכואב לא היה המכה היחידה במשחק מול בית"ר ת"א/בת ים. בירם כיאל עלה לשחק עם כאבים במפשעה, הוחלף במהלך המחצית השנייה וכעת מתברר כי הקשר סובל ממתיחה וייעדר מהתמודדות מחר מול הפועל חיפה. מופלח שלאעטה עשוי להחליפו. כמו כן, נייג'ל האסלביינק יחזור ל-11 על חשבונו של איסמעיל ריאן, שנפצע גם הוא במשחק הגביע. מארון גנטוס ועלי עותמאן, שנעדרו בגלל צהובים, יחזרו גם הם להרכב.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, לוקאס שפנדלהופר, מארון גנטוס, חגי גולדנברג, עטאא ג'אבר, איהאב גנאים, מופלח שלאעטה, מוטי ברשצקי, נייג'ל האסלביינק, אוסאמה חלאילה.

נייג'ל האסלביינק | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי