זאת סינדרלה? בית"ר ת"א/בת-ים דרסה 0:4 את בני סכנין

הקבוצה מהלאומית התארחה בדוחא וחגגה עלייה לחצי הגמר עם תצוגת כדורגל בלתי נשכחת. מזרחי ובר כהן כבשו במחצית הראשונה, גויאגון הוסיף צמד אדיר. הקבוצה של מימר תתרכז במאבקי ההישרדות

(גודל טקסט)

כשבית"ר תל אביב בת ים הוגרלה נגד בני סכנין בשלב רבע גמר גביע המדינה, לא מעט הימרו שהקבוצה מהלאומית תצא עם ידה על העליונה, אבל אף אחד לא האמין שזה יהיה כל כך קל. הערב (רביעי) החבורה של עמיר נוסבאום יצאה לדוחא ולא עשתה חשבון לסכנין עם 0:4 גדול שהבטיח לפחות סינדרלה אחת בשלב ארבע האחרונות.

האורחת עלתה על לוח התוצאות כבר בדקה ה-13. בר כהן בעט לכיוונו של מחמוד קנדיל, ומלך שערי הלאומית, יניב מזרחי דחק מקרוב. בחלוף 10 דקות בת ים הכפילה עם עוד התקפה נפלאה שהפעם הסתיימה בכיבוש של בר כהן.

שרון מימר הכניס בתחילת המחצית השנייה את מופלח שלאעטה במקום איהאב גנאים, אבל זו הייתה שוב בת ים שעלתה ל-0:3 בדקה ה-46 עם עוד התקפה נפלאה, כאשר גיא מזרחי מצא את פארפה גויאגון, שחלף על פני השומר שלו וכבש את השלישי. השער הרביעי של האורחת הגיע בדקה ה-61, עם הקפצה נהדרת של גויאגון לבר כהן, שהשאיר לו בחזרה ושחקן ההתקפה הנפלא מחוף השנהב סגר את הסיפור עם צמד נפלא.

בית"ר תל אביב בת ים היא העולה השנייה לחצי גמר הגביע אחרי הפועל תל אביב, שניצחה אמש 0:1 את הפועל כפר שלם. למרות שתמונת הגביע תושלם רק מחר בערב לאחר סיום המשחק בין מכבי חיפה להפועל עפולה, ההגרלה תתחרש בשעות הצהריים.

שחקני בית"ר תל אביב בת ים חוגגים | אודי ציטיאט
שחקני בני סכנין | אודי ציטיאט
יניב מזרחי, בר כהן | אודי ציטיאט
שחקני בית"ר תל אביב בת ים | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי