מהראן ראדי צפוי לחתום בהפועל תל אביב בשבוע הבא

מהראן ראדי
מהראן ראדי | דני מרון

כפי שפורסם בספורט1, הקשר שסיים את דרכו בהפועל באר שבע צפוי להצטרף אחרי שייפגש עם האחים ניסנוב כדי לסכם את תנאיו. במקביל, פערים במו"מ עם ז'אורז'יניו. וגם: רז כהן נגד יצחק שום ("אל תאמינו לחצי מילה")

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
ראשי הפועל תל אביב הבטיחו למאמן קובי רפואה כי עד פתיחת האימונים הרשמית ב-1 ביולי יהיו בסגל הקבוצה לפחות שבעה שחקנים חדשים. שניים מהם כבר חתמו רשמית, החלוץ רועי זיקרי והקשר רז כהן. כפי שפורסם בספורט1, במועדון האדום מעריכים כי מהראן ראדי יהיה שחקן הפועל תל אביב כבר במהלך השבוע הבא.


בשיחות מוקדמות בשבועות האחרונים בין הפועל תל אביב לראדי, הבהיר הקשר שעזב את הפועל באר שבע כי הוא רוצה לשחק בעונה הבאה בהפועל תל אביב וזקוק לצבא האוהדים האדום. ראדי אמר למקורביו שהוא מאמין שהקבוצה תהיה מדורגת בצמרת הטבלה כבר מתחילת העונה ושהאוהדים שימלאו את אצטדיון המושבה בכל משחק יספקו את האווירה המתאימה התדחוף את נשחקנים.


נכון לעכשיו, מתוכננת בתחילת השבוע הבא פגישה בין איציק ושרון ניסנוב לראדי, שאומנם דרש 200 אלף דולר לעונה, אך יהיה מוכן להתגמש ויקבל חוזה למשך שנתיים בשכר של כ-150 אלף דולר עם מענקי מיקום בצמרת ומענקי אליפות וגביע גבוהים. "ראדי יודע שהפועל תל אביב רוצה אותו ואם יתגמש מעט בנושא הכספי, אין סיבה שלא יתאמן בעוד שלושה שבועות במתחם חודורוב", אמר גורם במועדון.


במקביל לראדי, נעשות פעולות בקצב מוגבר מול החלוץ עומר דמארי, שממתין יחד עם סוכנו לתשובת ר.ב לייפציג, לבקשה להגיע להסכמות על סיום החוזה תמורת פיצוי של הגרמנים לחלוץ. בנוסף, בקבוצה ממתינים לתשובה של אלי טביב בנושא הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו ונכון לעכשיו קיים פער גדול בין ההצעה הכספית של האדומים שעומדת על 130 אלף יורו, לדרישה של הברזילאי לקבל שכר דומה כמו בבית"ר ירושלים – 180 אלף דולר.



ז'אורז'יניו. פערים כספיים (דני מרון)


בקבוצה ממתינים לתשובות גם משני שחקנים זרים אותם רוצים לצרף. בשבוע הבא אמורה הפועל תל אביב לממש את האופציה מול הפועל עכו על החלוץ פייסל מוליץ'. האדומים רוצים לקבל את הזכויות על כל כרטיס השחקן של מוליץ' תמורת 100 אלף שקלים וצפוי מו"מ לא קל בין שני הצדדים.


באשר לרז כהן, שכאמור חתם אתמול רשמית במועדון, היום הוא פרסם הודעת פרידה ממועדון נעוריו, הפועל כפר סבא ובין השאר העביר ביקורת נוקבת על הבעלים יצחק שום: "רוצה להודות לקהל, למועדון ולעיר על התמיכה שקיבלתי מהיום שדרכתי על המגרש לפני 17 שנה. חוויתי שלוש שנים בקבוצה הבוגרת שבהן המועדון חזר לקדמת הבמה, למרות זאת בשנה האחרונה תחת ניהול אחר, הכל הלך הפוך.


"אל תאמינו לחצי מילה שמספרים מהצד שמנהל את הפועל כפר סבא. אנשים לא יודעים איך התייחסו אליי בחצי השנה האחרונה", טען כהן והמשיך, "כל הסובבים את הבעלים השמיעו את דעתם במשפטים שחזרו על עצמם כגון 'אתה צודק, זו לא דרך, אבל ככה הוא החליט'. נפגעתי בשנה האחרונה פיזית, כלכלית ובעיקר נפשית. היו הרבה דברים מאחורי הקלעים שרובכם לא יודעים, אך אני מבטיח שהתנהגתי בשיא הלויאליות עבור המועדון שכה יקר ללבי".


 

אני לא אחד שמרבה לדבר בדרכ אבל שמרתי את זה הרבה זמן בבטן. בראש ובראשונה, אני רוצה להודות לקהל של הפועל כפ"ס, למועדון עצמו ולעיר כפר סבא על כל התמיכה שקיבלתי מהיום שדרכתי על המגרש כילד לפני 17 שנה. חוויתי 3 שנים בקבוצה הבוגרת שבהן המועדון חזר לקדמת הבמה, המיקום הטבעי שלו. למרות זאת, בשנה האחרונה (השנה הרביעית), תחת ניהול אחר, הכל הלך הפוך. חשוב לי לומר – אל תאמינו לחצי מילה שמספרים מהצד שמנהל את הפועל כפ"ס. אנשים לא יודעים איך התייחסו אליי בחצי השנה האחרונה, כל הסובבים את הבעלים השמיעו את דעתם במשפטים שחזרו על עצמם כגון: "אתה צודק, זו לא דרך, אבל ככה הוא החליט". נפגעתי בשנה האחרונה פיזית, כלכלית ובעיקר נפשית, היו הרבה דברים מאחורי הקלעים שרובכם לא יודעים אך אני מבטיח שהתנהגתי בשיא הלויאליות עבור המועדון שכה יקר לליבי ובתמורה קיבלתי יחס הפוך ומנוכר ממי שעומד בראשו. יחד עם זאת, לעולם לא אשכח שזה המועדון שגדלתי והתחנכתי בו והמועדון תמיד יישאר גדול יותר מאדם זה או אחר. תודה לכל מי שפרגן לי, אני שמח ונרגש להיות חלק ממועדון גדול כמו הפועל ת"א ומחכה כבר לשמח את האוהדים ! שיהיה לנו בהצלחה ❤

A post shared by Raz Cohen (@razcohen4) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי