פרץ צפוי לנוח נגד ק"ש: "זה הזמן של יונתן כהן להנהיג"

נתוני ה-GPS הראו שהקשר המצוין סובל מעומס ובמכבי ת"א לא רוצים לקחת סיכון שיספוג צהוב וייעדר ממשחק העונה. בסביבת השחקנים מצפים מהחלוץ לסחוב את הקבוצה הערב (19:55, ספורט4) ואמרו: "צריך לחזור לתת מספרים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב יודעת שאסור לה לאבד יותר נקודות כפי שקרה בתיקו 1:1 נגד מ.ס אשדוד בבלומפילד במחזור שעבר. האלופה תתארח הערב (ראשון) אצל הפועל קריית שמונה (19:55, שידור ישיר בספורט4), היריבה נגדה ערך פטריק ואן לוון את הופעת הבכורה על הקווים. בקבוצה יודעים שבדומה למשחקי הגביע – הדבר החשוב ביותר הוא לנצח.

דור פרץ, אולי השחקן המצטיין של הקבוצה העונה, הכריז לאחר הניצחון על אשדוד בגביע כי הוא כבר מוכן למשחק הבא וחולם לשחק כל שלושה ימים. אלא שהקשר עשוי לקבל מנוחה הערב לאור העומס הכבד ממנו סבל ובדיקות ה-GPS המראות שיש צורך להוריד עומסי אימון ומשחקים. בקריית שלום פועלים לפי הנתונים על אף שהקשר התאמן כרגיל באימון המסכם והבהיר כי הוא מוכן ורוצה לשחק רגע לפני משחק העונה.

ואן לוון כמובן יכריע האם ייפתח על הספסל או ישהה ביציע כשצריך לזכור שלפרץ שמונה כרטיסים צהובים ואם ישחק ולא יימנע מכרטיס צהוב נוסף – יחמיץ את משחק העונה נגד מכבי חיפה (לאחר המשחק נגד הפועל באר שבע בטוטו טרנר). ואן לוון לא מעדכן את שחקניו בהתפתחויות אלא רק באסיפה שלפני המשחק אז מפורסמים ההרכב ורשימת שחקני הסגל. גורם בסביבת השחקנים אמר: "מסתמן כי יהיו שינויים בשל איום הכרטיסים הצהובים, אסור להסתכן לגבי פרץ".

שחקני מכבי ת"א. כמו בגביע – התוצאה הערב הכי חשובה | לירון מולדובן

עוד אמר הגורם: "זה הזמן של יונתן כהן לחזור כמו גדול ולהנהיג. כך נבנית מנהיגות. בקבוצה זקוקים לו כדי שיוריד חלודה וייתן מספרים". כהן, כזכור, עלה כמחליף בשני המשחקים האחרונים נגד אשדוד ושיחק כחצי שעה. הוא לא פתח בהרכב מאז הניצחון על מכבי נתניה בחודש ינואר.

אדוארדו גררו שחזר להרכב במשחק הגביע ונמצא במגמת עליה בשבועות האחרונים אמור להמשיך ב-11. הצהובים יגיעו למשחק עם שמיכה קצרה במרכז השדה אך על אף שהמצב רחוק מלהיות אידיאלי, במועדון יודעים שחייבים לנצח ולהגביר את הלחץ על מכבי חיפה שתשחק מחר נגד הפועל באר שבע. בסביבת השחקנים סיכמו: "מכבי ת"א כבר למדה במשחקים האחרונים שהיא יכולה לבנות רק על עצמה".

יונתן כהן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי