ארבעה שחקנים בכירים בסכנת הרחקה. חשש: חוזז גמר את העונה

קשר מכבי ת"א נפצע ב-0:1 על אשדוד בגביע וייבדק. סבוריט, הרננדס, ייני ופרץ בסכנת השעיה מ"משחק העונה" מול מכבי חיפה. וגם: מחמאות לטננבאום וביקורת על כך שיונתן כהן לא פתח בהרכב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

חלום הטרבל של מכבי תל אביב עדיין חיים וקיים. הקבוצה של פטריק ואן לוון המשיכה את המסע הקשה בגביע כאשר אחרי שהדיחה את הפועל באר שבע והפועל חיפה, אתמול (רביעי) גברה 0:1 על מ.ס אשדוד בחוץ והעפילה לחצי גמר גביע המדינה. בסביבת הקבוצה כבר מנחשים כי ההגרלה תזמן להם את הפועל תל אביב בדרבי הלוהט או את מכבי חיפה (שתשחק היום נגד הפועל עפולה). "אין סיכוי שנוגרל נגד בית"ר ת"א, הכל הולך לנו קשה העונה", אמרו בסביבת המועדון.

אגב, הצהובים מוטרדים מאוד מהרחקות אפשריות של שחקני המפתח ממשחק העונה נגד מכבי חיפה. לדור פרץ ואנריק סבוריט יש שמונה כרטיסים צהובים בעוד לקפטן שרן ייני ולבלם לואיס הרננדס יש ארבעה. אם יספגו צהוב במשחק הבא נגד הפועל קריית שמונה הם לא ישחקו נגד מכבי חיפה, כשגם מאור קנדיל רחוק צהוב אחד מהשעיה.

הקלישאה המוכרת אומרת שבגביע הכי חשוב לעלות ופחות חשובה היכולת והיא משקפת את המשחק של הצהובים באשדוד. האלופה לא הרשימה ומיעטה לסכן את השער של יואב ג'ראפי. החלק הקדמי לא הרשים למעט אדוארדו גררו.

דן גלזר היה נחוש לשחק אך גילה מעט חלודה ועדן קארצב לא הרשים. גורם בסביבת השחקנים תהה לגבי הושבתו של יונתן כהן על הספסל: "אין הסבר לכך. זה היה ניצחון קשה של לחץ ועצבים. איך במשחק כזה כהן עולה רק כמחליף. ניצחנו בזכות כדור חופשי". ואן לוון עצמו אמר לאחר המשחק: "היינו על הצוואר שלהם, הגענו להזדמנויות ואני מרוצה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | לירון מולדובן

לא מפתיע שדור פרץ היה זה שהכריע את המשחק. הקשר היה המצטיין של הצהובים. אמש הוא שוב הבהיר כי הוא רוצה להמשיך בשורות האלופה, אך ימתין לסיום העונה לגבי עתידו. הוא כל-כולו מרוכז במשימות הקבוצה בליגה ובגביע. הקשר אמר: "הפגנו אופי, אני מרגיש מצוין ורוצה לשחק גם כל שלושה ימים. אני כבר מכין את עצמי למשחק הראשון". אלה שלא נכללו בסגל למשחק היו דן ביטון, מאור קנדיל ואילון אלמוג.

טל בן חיים ירד מאוכזב מכר הדשא לאחר שהוחלף אך נראה צוהל עם השחקנים בסיום ליד היציע הצהוב. מנגד, מתן חוזז שנפגע אמש והותיר את חבריו בעשרה שחקנים (לאחר שנגמרו החילופים) היה עצוב לאחר הפציעה. הקשר יעבור בדיקה היום (חמישי) אך קיים חשש לקרע בשריר הירך האחורי וייתכן וסיים את העונה. בכל מקרה חוזז צפוי להחמיץ את המשחק הקרוב נגד הפועל קריית שמונה וגם אייל גולסה לא יהיה כשיר למשחק.

השוער דניאל טננבאום זכה שוב למחמאות על יכולתו ובעיקר לאחר ההצלה מהבעיטה של רועי גורדנה. השוער שמסיים את חוזהו בקיץ יקבל בימים הקרובים את טיוטת החוזה החדש לארבע שנים.

מתן חוזז | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי