המשיכה בחגיגות: נס ציונה גברה 90:94 על נהריה

רביב לימונד, פטריק מילר | קובי אליהו

הזוכה הטרייה ביורופקאפ יצאה לעין שרה למפגש נגד האחרונה בטבלה ולמרות קאמבק מטורף של המקומיים יצאה עם הניצחון הדחוק. לוי ומיינסי רשמו דאבל דאבל כ"א והובילו את גרינברג, 29 נק' של ניומן לא הועילו למארחת

(גודל טקסט)

לאחר שרשמה שבוע היסטורי מבחינתה עם הזכייה ביורופקאפ, עירוני נס ציונה חזרה לזירה המקומית כאשר היא התארחה הערב (חמישי) ללא טל דן הפצוע בעין שרה אצל האחרונה בטבלה עירוני נהריה, ולמרות קאמבק מטורף של המקומיים הצליחה להכניע אותה בתוצאה 90:94.

לפי הרבע הראשון, לא ניתן היה לדעת מה יבוא בהמשך. לאחר פתיחה יחסית צמודה, נס ציונה טסה לריצת 6:22 שהעמידה את היתרון על 13:30 לזכותה בתום הרבע הראשון. ברבע השני המשחק התנהל על מי מנוחות כששתי הקבוצות מחליפות סלים והיתרון הדו ספרתי של הכתומים נשמר, 38:53 לאורחת במחצית.

לאחר שכבר הובילה ב-21 הפרש לקראת סוף הרבע השלישי, נס ציונה נעלמה מהפרקט. ריצה מדהימה של 4:26 לזכות המארחת העלתה אותה ליתרון 84:85, פחות מחמש דקות לסיום. קררה ו-וויין סלדן עם שני סלים חשובים החזירו את היתרון לכתומים, ומזה הביתיים כבר לא חזרו, 90:94 בסיום לנס ציונה.

בראד גרינברג | ברני ארדוב

את המנצחת הוליך נמרוד לוי במשחק נהדר עם דאבל דאבל של 24 נקודות ו-10 ריבאונדים, כאשר אליו הצטרף ג'רום מיינסי שתרם דאבל דאבל משלו עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים וליאור קררה שהמשיך את הכושר הטוב שלו כשקלע 14 נקודות. מן העבר השני, 29 נקודות של מאליק ניומן ו-22 של ג'רון בלוסומגיים לא הועילו לשי סגלוביץ'.

האורחים רושמים ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות (ארבע בליגה ועוד שניים באירופה), ועושים צעד נוסף לעבר הבטחת המקום בפלייאוף לאחר שמכבי ראשון לציון הפסידה אמש למכבי חיפה. כעת, נס ציונה מדורגת במקום השמיני בטבלה עם מאזן של 12 ניצחונות וכמות דומה של הפסדים, בעוד מן העבר השני מצבה של נהריה ממשיך להיות בכי רע והיא תקועה עמוק במקום האחרון עם שלושה ניצחונות בלבד לעומת 20 (!) הפסדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי