צהוב עולה? ויאריאל ניצחה 1:2 את ארסנל בחצי הגמר הראשון

טריגרוס ואלביול כבשו לזכות הספרדים, שיגיעו עם יתרון לגומלין בלונדון בשבוע הבא, אז אמרי יוכל להשלים נקמה באקסית. פפה צימק, סבאיוס וקאפו הורחקו

קבוצות: ויאריאל ארסנל
(גודל טקסט)

איך שגלגל מסתובב לו. כשנה וחצי לאחר שפוטר מארסנל, אונאי אמרי אירח הערב (חמישי) את התותחנים במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הליגה האירופית, מפעל שבכל הקשור אליו, הספרדי נחשב למומחה. זה הסתיים בניצחון 1:2 של "הצוללת הצהובה", משערים של מאנו טריגרוס וראול אלביול.

ארסנל הגיעה לספרד בצל מחאות אוהדיה בעקבות פארסת הסופרליג והתוצאות הרעות בליגה האנגלית, ושוב נראתה רע. הקבוצה של מיקל ארטטה, שפתחה ללא פייר אמריק אובמיאנג שרק חזר לסגל, נקלעה לפיגור כפול תוך חצי שעה ובדקה ה-57 אף נותרה ב-10 שחקנים, לאחר שדני סבאיוס ראה כרטיס צהוב שני. למזלה, ניקולא פפה השאיר לה סיכוי לעלות לגמר כשצימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-73, לאחר שריקה מפוקפקת מאוד לפנדל. שבע דקות לאחר מכן, אטיין קאפו הורחק גם הוא בצד של ויאריאל.

אמרי ינסה להשלים את הנקמה בגומלין שייערך בחמישי הבא באצטדיון האמירויות, בעוד התותחנים יקוו שאובמיאנג יגיע בכושר אופטימלי יותר ושאלכסנדר לקאזט, שהיה אמור לחזור הערב לסגל ונותר מחוצה לו בסופו של דבר, יהיה כשיר לסייע לקבוצה להתקרב צעד נוסף לזכייה בתואר.

שחקני ויאריאל חוגגים | Alex Caparros – UEFA/UEFA via Getty Images

מהלך המשחק

דקה 5, 0:1 לוויאריאל! מאנו טריגרוס קיבל את הכדור אחרי מהלך של סמואל צ'וקואזה, בעט מצד ימין חזק אל הפינה הרחוקה וגם הכניע את לנו.

דקה 29, 0:2 לוויאריאל! דני פארחו הגביה קרן משמאל, ג'רארד מורנו נגח והכדור הגיע אל ראול אלביול, שהמשיך מהאוויר לרשת.

דקה 57: כרטיס אדום לארסנל! דני סבאיוס דרך לשחקן יריב על הרגל, ספג כרטיס צהוב שני ואדום. ארסנל נותרה בעשרה שחקנים.

ניקולא פפה מאוכזב | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

דקה 73, ארסנל חזרה ל-2:1! בוקאיו סאקה חדר לרחבה ונפל אחרי שיצר מגע עם שחקן יריב. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ושופטי ה-VAR לא תיקנו אותו. ניקולא פפה בעט את הפנדל למרכז השער וצימק את התוצאה עבור התותחנים.

דקה 80, כרטיס אדום לוויאריאל! אטיין קאפו ביצע עבירה על סאקה, ראה כרטיס צהוב שני במשחק והורחק באדום

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי