הזוי: דייגו מראדונה מונה לנשיא דינמו ברסט הבלארוסית

דייגו ארמנדו מראדונה
דייגו ארמנדו מראדונה | האתר הרשמי

כוכב העבר הארגנטינאי יעזוב את איחוד האמירויות ויחתום בקבוצה לשלוש שנים: "אסיר תודה, תפקיד מאוד מאתגר עבורי. יש להם הרבה כבוד ולא כמו לאחרים". ייכנס לתפקיד אחרי המונדיאל

(גודל טקסט)
דייגו מראדונה נחשב לאחד הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים ולדעת רבים הגדול מכולם, אך אחרי שתלה את הנעליים הקריירה שלו ידעה עליות ומורדות רבות, וכעת נרשמת עוד תפנית בעלילה, הפעם ביזארת במיוחד, כשהארגנטינאי האגדי מונהלנשיא קבוצת דינאמו ברסט הבלארוסית וחתם על חוזה לשלוש שנים. הוא יעמוד בראש הנהלת הקבוצה אחרי שהוליך את אל פוג'אירה מהליגה השנייה באיחוד האמירויות למקום השלישי, ולא הצליח להעלות אותה לליגה הבכירה במדינה. 

ברסט, שמדורגת רק במקום השמיני בליגה הבלארוסית אחרי שבעה מחזורים, צייצה: "כן, מראדונה הוא שלנו". גם הארגנטינאי פרסם את העניין בעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "חתמתי על החוזה ואני הנשיא של דינאמו ברסט. תוה רבה על הביטחון בי ועל כך שחשבו עליי". ברסט תשחק בגמר הגביע הבלארוסי ביום ראשון מול באטה בוריסוב, אחרי שזכתה בתואר בשנה שעברה. 

הקבוצה תקיים מסיבת עיתונאים עם מראדונה בארמון אבו דאבי באמירויות עוד לפני שהוא יגיע לקבוצה ולבלארוס. כוכב העבר הצטלם עם דגל הקבוצה וחתם על החוזה בציוץ נוסף. בקבוצה מסרו שמראדונה יהיה אחראי על קידום הקבוצה מבחינה מקצועית מאחר שהם רוצים לנסות לערער את שלטונה של באטה בוריסוב בליגה. הוצע לו שכר שמן מאוד כדי להגיע לקבוצה והוא ייכנס לתפקיד רק אחרי המונדיאל ברוסיה. 

⚡ ДА, ДИЕГО С НАМИ! ⚡ #fcdb1960

Легендарный футболист Диего Армандо Марадона подписал трехлетний контракт с футбольным клубом "Динамо-Брест" и вступил в должность Председателя правления клуба. pic.twitter.com/H9WG8AfpBg

— FC Dynamo Brest (@dynamobrest) 15 במאי 2018

Исторические фото! #fcdb1960pic.twitter.com/g5uPDijrUW

— FC Dynamo Brest (@dynamobrest) 15 במאי 2018

מראדונה אמר שהוא מרוצה מאוד מההסדר אליו הגיע: "אני עוזב לבלארוס כי אנשי המועדון נתנו לי להיות הנשיא והאחראי המקצועי על הקבוצה, וגם חמישה אחוזים מהמועדון ועוד הרבה דברים שהרשימו אותי. אני יכול להביא כדורגלנים זרים ורוצה להקים קבוצה שתילחם על התואר ולא תאכזב את האנשים שהביאו אותי לכאן, כי יש להם הרבה כבוד עבורי ולא כמו אחרים. אני אגור בבלארוס ואעזוב את דובאי, ואני אסיר תודה להם. התפקיד החדש מאוד מאתגר עבורי ונתן לי את מה שאני אוהב, לנסות להצליח בכדורגל עם משימה גדולה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי