בחיפה מחמיאים לאצילי: "ממשחק למשחק מבינים למה בכר התעקש עליו"

עומר אצילי חוגג |

שביעות רצון מה-1:2 על פ"ת, ומהקשר שכיכב עם שני בישולים: "זו הייתה אחת העברות הכי מסובכות שלנו, אך זה היה שווה את זה". ג'וש כהן עשוי לקבל חוזה חדש, הירוקים ממתינים למכבי ת"א: "עכשיו תורה להיות בלחץ"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שאגת השמחה של ברק בכר בשריקת הסיום שבישרה על הניצחון אמש (שבת) של מכבי חיפה על מכבי פתח תקווה, אמרה את הכל. המאמן, כמו שאר אנשי הקבוצה, ידעו כי למשחק במושבה יש חשיבות רבה למאבק על האליפות, בעיקר לאור העובדה שהגיעו למפגש ללא המגן ארנסט מאבוקה וצמד שחקני ההתקפה צ'רון שרי ודולב חזיזה, אך הם עמדו במשימה והצליחו להגדיל את הפער ממכבי תל אביב באופן זמני לחמש נקודות. "זה היה משחק שידענו שנצטרך להתעלות בו בכל המובנים וגם נצטרך מזל", אמרו בחיפה, "היה לנו לחץ בשבוע שעבר במשחק מול באר שבע וכעת תורה של מכבי תל אביב להיות בלחץ הזה". 

צפו: כהן ואצילי כיכבו, 1:2 למכבי חיפה בפ"ת

במשך דקות ארוכות כ-5,000 אוהדי חיפה הריעו לשחקנים ובראשם עומר אצילי, שכיכב עם שני בישולים. כזכור, נשיא המועדון יעקב שחר חטף לא מעט ביקורת כאשר החליט לצרף את שחקן הכנף ולאחר שער היתרון עמד ומחא לו כפיים. אגב, גם המאמן השוערים של גיא וייזינגר, שאחראי גם על המצבים הנייחים זכה ללא מעט מחמאות על הביצוע של השער הראשון.

ובחזרה לאצילי – הקשר אמנם הגיע רק בחלון העברות של חודש ינואר, אך הוא נמצא כבר במקום השני בטבלת הבישולים עם שמונה, כאשר רק גבי קניקובסקי מקדים אותו עם בישול אחד יותר. מעבר לכך בסביבתו של הקשר סיפרו כי כבר לפני המשחק הוא דיבר על כך שיצטרך לקחת אחריות, לאור החיסורים בחלק הקדמי. "ממשחק למשחק רואים למה בכר התעקש עליו. אומנם זאת הייתה אחת ההעברות המסובכות במועדון בשנים האחרונות, אך זה היה שווה את זה" הודו בכרמל.

עומר אצילי חוגג עם רז מאיר |

שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא השוער ג'וש כהן, שהציל פנדל רביעי העונה בשלב קריטי במשחק והיה אחד הגורמים החשובים בניצחון של מכבי חיפה באם המושבות. "אם נזכה באליפות, עצירות הפנדלים בשני המשחקים מול פתח תקווה, יהיו נקודות מפתח בעונה הזאת", סיפרו בחיפה.

השוער אמנם מחזיק בחוזה עד תום העונה, אך הירוקים עשויים להציע לו בקרוב מאוד חוזה חדש וארוך טווח. לעומתו, מי שלא צפוי להמשיך לעונה נוספת הוא יאניק וילדסחוט ששוב לא ניצל את ההזדמנות שקיבל בהרכב הפותח. 

בנוסף, במועדון מרוצים מכך שנטע לביא ומוחמד אבו פאני לא ספגו כרטיס צהוב והמשמעות היא שיוכלו לשחק נגד מכבי תל אביב במסגרת חצי גמר הגביע. כידוע, בשבוע הבא תצא חיפה למשחק העונה מול הצהובים ותקבל בחזרה את חזיזה ושרי. מי שעוד נעדר מהסגל אתמול היה עאיד חבשי שבכל מקרה צפוי לעזוב בתום העונה. בנוסף, בשל המאבק על האליפות של קבוצת הנוער, הוחלט לצרף לסגל רק את נהוראי יפרח מבין השחקנים הצעירים בסגל.

ג'וש כהן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי