ראמוס חוזר, וראן הפצוע ייעדר: ריאל נערכת לגומלין נגד צ'לסי

רפאל וראן, סרחיו ראמוס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

הקפטן התאמן כרגיל וכמוהו גם מנדי, אך זידאן קיבל בשורות רעות מצד הבלם הצרפתי שסובל מפגיעת שריר שתשבית אותו עשרה ימים. בתקשורת החמיאו להזאר שעתיד לפתוח: "הוא מוכן ללונדון. יש תחושה טובה כשהכדור אצלו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון החשוב 0:2 על אוסאסונה בליגה ביום שבת, ריאל מדריד חוזרת להתמקד בליגת האלופות כשביום רביעי תפגוש את צ'לסי סטמפורד ברידג' בגומלין חצי הגמר אחרי 1:1 במשחק הראשון. בספרד החמיאו לאדן הזאר על היכולת שהפגין במשחק בשבת וכמובן שהוא אחד משחקני המפתח. "הוא מוכן ללונדון", נכתב בשער "אס". "כשהכדור מגיע אליו יש תחושה שמשהו טוב יקרה", נכתב ב"מארקה".

זינדין זידאן קיבל הבוקר (שני) חדשות טובות וגם פחות טובות. הקפטן סרחיו ראמוס שסבל מפציעות רבות העונה (רשם 20 הופעות בלבד) ולאחרונה גם חלה בקורונה – התאמן כרגיל ויוכל לשחק. נגד אוסאסונה הוא לא נכלל בסגל ברגע האחרון לפי החלטה של זידאן שרצה לתת לו עוד זמן. צריך לזכור שהספרדי רשם רק שלוש הופעות ב-2021. גם פרלאן מנדי חזר לכשירות מלאה ויפתח כמגן שמאלי.

מנגד, רפאל וראן שנפצע במחצית בשבת – עבר בדיקת MRI שנייה והתברר כי הוא סובל מפגיעת שריר. הצרפתי לא יעמוד לזכותו של זידאן וההנחה היא כי ייעדר עשרה ימים. פדה ואלוורדה עבר בדיקת קורונה נוספת ושוב התוצאות לא חד משמעיות. הוא יעבור אחת נוספת הערב או מחר בבוקר וזו תהיה ההזדמנות האחרונה שלו כדי שיוכל להמריא עם הקבוצה.

שער עיתון "אס" | צילום מסך: "אס"

האתגר של הבלאנקוס גדול מאוד שכן ריאל מעולם לא הצליחה להעפיל לגמר ליגת האלופות אחרי שסיימה בתיקו ביתי במשחק הראשון בספרד. בספרד נכתב גם על הסיבות לאופטימיות, כמו למשל רצף 19 המשחקים ללא הפסד ושחלום הזכייה בדאבל, כמו ב-2017, גורם למוטיבציית שיא בקרב השחקנים על אף הפציעות הרבות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי