ואלוורדה ומנדי בסגל, זידאן: "הזאר ברגע מצוין, שמחים שראמוס איתנו"

סרחיו ראמוס, זינדין זידאן | Angel Martinez/Getty Images

ריאל חייבת לכבוש כדי לעבור את צ'לסי ולהעפיל לגמר חמישי בשמונה השנים האחרונות. המאמן מרוצה: "מוריד את הכובע בפני השחקנים שהתגברו על כל הקשיים". האורוגוואי נמצא שלילי לקורונה והצטרף לטיסה ברגע האחרון

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד נחתה היום (שלישי) בלונדון לקראת המפגש נגד צ'לסי במשחק הגומלין של חצי גמר ליגת האלופות. לפני הטיסה, היא קיבלה חדשות מעודדות מצדו של פדריקו ואלוורדה, שיצא שלילי בבדיקת הקורונה האחרונה והוא יעמוד לרשותו של המאמן, זינדין זידאן. אלופת ספרד שסיימה בתיקו 1:1 ביתי יודעת שהיא חייבת להבקיע כדי להגיע לגמר בפעם החמישית בשמונה השנים האחרונות. על פניו, ההיסטוריה אינה מבשרת טובות עבורה. ריאל לא ניצחה בארבעת ביקוריה האחרונים באנגליה ומעולם לא הכניעו את צ'לסי. מעבר לכך בשלוש הפעמים בעבר בהן סיימה ריאל בתיקו ביתי בחצי הגמר – היא הודחה.

מבחינה הגנתית, המאמן הצרפתי ייאלץ להסתדר ללא רפאל וראן, דני קרבחאל ולוקאס ואסקס הפצועים, אך הוא מקבל בחזרה את פרלאן מנדי, וחשוב מכך, את הקפטן סרחיו ראמוס, שלא שיחק במדי הבלאנקוס מאז גומלין שמינית הגמר נגד אטאלנטה. בנוסף, גם מרסלו הצטרף לטיסה הקבוצתית, והקבוצה לא תאלץ להטיס אותו לאנגליה בטיסה פרטית. כזכור, המגן הברזילאי, שמחזיק גם באזרחות ספרדית, התייצב הבוקר בקלפי במדריד כחלק ממילוי חובתו האזרחית, אך לבסוף הוא הורשה לעזוב את המתחם והצליח להגיע לכינוס הקבוצתי. בכל אופן, הוא צפוי לאבד את מקומו בעמדת המגן השמאלי למנדי שחוזר מפציעה.

כאמור, ואלוורדה נכלל בסגל לאחר שנמצא שלילי בבדיקת הקורונה האחרונה, אך הוא צפוי להמתין על הספסל, כשבקישור תפתח השלישייה האגדית, הכוללת את קאסמירו, טוני קרוס ולוקה מודריץ'. מבחינה התקפית, מקומו של קארים בנזמה בהרכב מובטח, אדן הזאר, שפתח ב-0:2 על אוססונה, נמצא בתמונת ההרכב. הוא חוזר לסטמפורד ברידג', המגרש בו כיכב במשך שבע עונות.

זידאן אמר לקראת המשחק: "התחושות טובות מאוד, אנחנו שמחים להיות פה ויודעים מה הביא אותנו לכאן. אנחנו כאן בגלל העבודה שלנו, אין ניסים בכדורגל. אני מוריד את הכובע בפני השחקנים, בכל פעם שיש קשיים הם מגיבים, הם הכי טובים שאפשר. אנחנו היכן שאנחנו רוצים להיות".

על ההרכב: "סרחיו ראמוס כאן, הוא יכול לשחק, לא היינו מסכנים אותו, הוא הקפטן שלנו ואנחנו שמחים שהוא כאן, נראה מחר. כולם ימותו בשביל להגיע לגמר, זה לא משהו שקורה בכל יום. בוודאי שנצטרך לסבול אבל אכפת לי גם מה שנעשה עם הכדור. הזאר בכושר טוב מאוד, אני בטוח שהוא יעזור לנו".

טוני קרוס: "אין ספק שתהיה מוטיבציה אדירה, ניתן הכל כדי להגיע לגמר. צ'לסי קבוצה חזקה, יש לה מאמן גרמני וזה לא מפתיע. אנחנו צריכים לייצר יותר מצבים מהמשחק הראשון. לא לחצנו היטב בחצי השעה הראשונה, הם ניצלו את המהירות שלהם בחלק הקדמי אבל בהמשך התמודדנו עם זה טוב גם אם לא יצרנו הזדמנויות". הקשר, שקיבל מנוחה לאחרונה, הבהיר כי הוא מרגיש בסדר גמור ואמר: "שחקנים התאוששו, כל מי שכאן הגיע כדי לשחק, לרוץ, ולהילחם. נצטרך להביא לא רק פיזיות אלא גם איכות". הגרמני החמיא לאנגולו קאנטה ואמר שהוא שחקן מצוין.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1026324

על סרחיו ראמוס ואדן הזאר שצפויים לפתוח: "אין צורך לדבר על ראמוס, כולנו יודעים שהוא מראה כבר שנים ובמשחקים האלה במיוחד עד כמה הוא חשוב, אין ספק. חבל שהזאר לא הצליח להראות בעבר למה הוא מסוגל – בגלל הפציעות כמובן. הוא קצת יותר טוב פיזית, הוא שחקן שמתאים למשחקים האלה. כמובן שהוא מסוכן מאוד ליריבות".

האם שלישיית הקישור של ריאל היא הכי טובה בעולם: "אני לא יודע, אני לא רואה הרבה כדורגל של קבוצות אחרות. אני אוהב לשמוע את זה, אנחנו נותנים הכל. לא משנה אם נזכה או לא נזכה בתארים".

טוני קרוס, לוקה מודריץ' | Helios de la Rubia/Real Madrid via Getty Images

אתמול, אדר מיליטאו, שהפך בשבועות האחרונות לשחקן מפתח עקב ריבוי הפציעות, התראיין לאתר המועדון וסיפר על ההשתלבות בקבוצת הפאר: "אני מקווה להמשיך כאן כל חיי. זכייה בליגת האלופות תהיה מדהימה, זה החלום של כולם. יש לנו את ראמוס ואת וראן שזכו בהרבה מאוד תארים. עליי להראות למה אני מסוגל בכל יום, בכל משחק, בכל רגע".

"כשחתמתי בריאל מדריד הדברים קרו מהר מאוד. אני נמצא עם שחקנים מדהימים, כולם היו אלילים שלי. אני ביישן מחוץ, אבל במגרש אני אחרת לגמרי, בן אדם שונה. אני לא אוהב להפסיד. אני רוצה לנצח ואני חושב שבגלל זה אני משתנה. אני מתנתק מהכול במהלך המשחק ומרוכז מאוד".

הרכב משוער: טיבו קורטואה, אלברו אודריוסולה, סרחיו ראמוס, אדר מיליטאו, פרלאן מנדי, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', אדן הזסאר, ויניסיוס ג'וניור, קארים בנזמה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי