אאוגסבורג הפסידה 2:1 בשטוטגרט והסתבכה בתחתית

המארחת הבטיחה מעשית את הישארותה עוד לפני המחזור, אבל שמה לכך חותמת סופית בזכות שערים של פורסטר (11) וקלאידז'יץ' (74), נידרלכנר רק איזן זמנית וקבוצתו בסכנה ירידה ממשית לקראת מחזורי הסיום

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בבונדסליגה יצא הערב (שישי) לדרך וכבר מהמשחק הראשון יש בשורה: שטוטגרט הבטיחה רשמית את הישארותה בליגה ועל הדרך סיבכה קשות את אאוגסבורג, עליה גברה 1:2.

שטוטגרט אמנם עם הפרש שערים עדיף בצורה ניכרת על כל שלוש הקבוצות שלזכותן 30 נקודות במקומות 14-16 ועל כן הבטיחה מעשית את הישארותה עוד לפני המשחק, אבל כעת כבר לא נותר שום ספק ולא קיים שום סיכוי שהיא תרד. מנגד, אאוגסבורג נותרה עם 33 נקודות והיא ביתרון של שלוש נקודות בלבד על כל הדולקות אחריה שרטם שיחקו – הרטה ברלין (לה 2 משחקים חסרים), ורדר ברמן שאותה היא תארח בשבוע הבא לקרב גורלי בתחתית וארמניה בילפלד. במחזור הסיום אאוגסבורג תפגוש את באיירן מינכן, שעשויה מחר לזכות רשמית באליפות.

פיליפ פורסטר העלה את שטוטגרט ליתרון כבר אחרי 11 דקות והאורחת עוד הצליחה לחזור בזכות שער של פלוריאן נידרלכנר, שאחרי עונת שיא ב-2019/20 עם 13 שערים ו-8 בישולים בליגה כבש את שערו הרביעי בלבד העונה בליגה, אבל השוויון החזיק 15 דקות בלבד כי בדקה ה-74 הגיע סשה קלאידז'יץ' ועם שערו ה-15 העונה קבע את תוצאת הסיום.

שער יקר שלא הספיק. נידרלכנר | THOMAS KIENZLE/AFP via Getty Images
קלאידז'יץ' מכריע את ההתמודדות | THOMAS KIENZLE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי