שחקנים בפ.ס.וו: "השודד התקשר לזהבי, שמענו את הכל באוטובוס"

השוד בבית של ערן זהבי | Twitter

חבריו של זהבי דיברו לאחר המשחק נגד ווילם וסיפרו על רגעי האימה באוטובוס: "ראינו אותו ושמענו הכל. ידענו שאנחנו חייבים לנצח בשבילו". בהולנד נכתב: "הם חיפשו רכוש יקר וגרמו לאשתו ליצור איתו קשה כדי למצוא"

(גודל טקסט)

השוד המזעזע שחוותה משפחתו של ערן זהבי הערב (ראשון) עדיין נמצא במוקד בכל כלי התקשורת בהולנד, ולאחרונה שחקני הקבוצה סיפרו פרטים נוספים על האירוע, שהתרחש ממש לידם באוטובוס של הקבוצה.

בהולנד נכתב: "בזמן שערן נסע עם שחקני הקבוצה באוטובוס למשחק נגד ווילם, הוא לפתע קיבל שיחת טלופן מאשתו. זה לא היה כדי לברך אות לקראת המשחק, אלא אירוע אחר לגמרי. שודדים פרצו לבית המשפחה ורצו לגנוב רכוש יקר. אשתו הייתה בפאניקה מוחלטת, כשגם הילדים היו שם. השודדים גרמו לה להתקשר לערן כדי שיגיד להם היכן נמצא מה שהם מחפשים".

"פתאום, הכל היה בתוך האוטובוס שלנו" אמר הקפטן דנזל דומפריס אחרי המשחק. "ראינו אותו ושמענו את כל האירוע חי מולנו. קשה להאמין שאירוע כזה קרה. אחרי זה הייתה לנו משימה והיא לנצח את המשחק בשביל ערן. קיווינו שהכל יהיה בסדר".

ערן זהבי, שי זהבי
ערן זהבי, שי זהבי | אודי ציטיאט

המגן פיליפ מקס הוסיף: "זה היה אחר הצהריים קשה במיוחד בשבילנו, אבל ידענו שאנחנו פשוט חייבים לנצח בשביל ערן. כשהוא עזב את האוטובוס של הקבוצה הוא אמר לנו להתרכז במשחק. המאמן שלנו עדכן אותנו לפני המשחק שלא היו נפגעים באירוע. זה בהחלט נתן לנו מוטיבציה נוספת לניצחון". מרקו ואן חינקל: "זהבי דיבר בעברית באוטובוס ומהר מאוד הבנו שמשהו לא בסדר מתרחש".

עוד באותו נושא: ערן זהבי, שי זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי