יונתן אלון לדין: "נתתם להם את המשחק, אתם בושה וחרפה!"

יונתן אלון | ברני ארדוב

למרות הדברים שהטיח השופטים לפני שהורחק בעבירה טכנית שנייה, מאמן הפועל ירושלים צפוי לספוג קנס כספי בלבד לאור עברו המשמעתי הנקי. האדומים מרוצים מהניצחון על גלבוע: "נלחמנו לראשונה אחרי זמן רב", אמר תומאס

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים קטעה אתמול (ראשון) רצף של חמישה הפסדי בית כאשר ניצחה 94:99 את הפועל גלבוע/גליל אחרי שחזרה מפיגור דו ספרתי, אולם לפני הקאמבק היא איבדה את המאמן יונתן אלון שהורחק במהלך הרבע השני, לאחר שספג שתי עבירות טכניות. היום הודיע איגוד הכדורסל כי אלון יעמוד לדין משמעתי בגין העלבת שופטי המשחק.

על פי דו"ח השיפוט שמסרו עופר מנהיים, ניר מאירסון וערן שמואל, אלון קרא לעברם: "נתתם להם את המשחק. אתם בושה וחרפה, בושה חרפה". תובע האיגוד המליץ להטיל על המאמן קנס כספי בפועל בשיעור מידתי ביחס למקרה, לאור העובדה שבגיליון המשמעת שלו רשומה הרשעה אחת בלבד מלפני 13 שנים. הדיון בעניינו של אלון עשוי להיערך כבר ביום רביעי הקרוב, אך ייתכן ויידחה מכיוון שלקבוצה יש משחק באותו היום.

לאנשי ירושלים היו טענות קשות כלפי השיפוט ומנכ"ל המועדון גיא הראל אף צייץ בטוויטר במהלך המשחק: "הלחץ מפרק את האנשים שצריכים לעמוד בלחץ". על המגרש, כאמור, השורה התחתונה הייתה משמחת עבור האדומים מעיר הבירה. אמנם ההגנה ספגה שוב כמות גבוהה מדי של נקודות, אבל אחרי שהירושלמים הובסו מול הקבוצה מגן נר רק שישה ימים לפני כן, אתמול הם רצו 6:28 במהלך המחצית השנייה ויצאו עם ניצחון שני ברציפות.

טיישון תומאס | דני מרון

"בפעם הראשונה אחרי זמן רב, אני יכול לומר שנלחמנו", אמר הקפטן טיישון תומאס לאחר המשחק, "שמחנו לראות שהאוהדים שוב איתנו ומעודדים. אני גאה באיך שנשארנו יחד גם כשהשריקות היו נגדנו, כולם מנסים להפוך את העונה הזאת. אנחנו יודעים איפה אנחנו רוצים להיות ואנחנו משתפרים". הפורוורד סיפר על השיחה שנעשתה בחדר ההלבשה בתום המחצית הראשונה: "הרגשנו שאנחנו שוב במדרון, אבל דיברנו על כך שזה קורה לנו כל העונה והגיע הזמן לעזוב את זה ולהמשיך לשחק יחד".

הפועל ירושלים תמשיך כעת למשחק חוץ מול הפועל חיפה ביום רביעי, בהמשך תתארח אצל הפועל חולון ובמשחק האחרון לפני תחילת הפלייאוף היא תשחק נגד מכבי תל אביב בארנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי