קדוש קיבל הצעה לעונה הבאה. והבה צפוי לעזוב

הישראלי שהפך לשוער הבכיר על חשבון בוריץ' ומסיים את חוזהו, צפוי להמשיך, בניגוד לבוסני עליו יש למועדון אופציה. אם קפילוטו יישאר, הבלם יחפש קבוצה אחרת. השחקנים זכו ליום מנוחה ומשישי יתחילו להתכונן לנתניה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שחקני הפועל חיפה זכו ליום מנוחה וממחר (שישי) יחלו בהכנות לקראת סיום העונה שעתיד להתקיים ביום שני נגד מכבי נתניה. במחזור האחרון, נזכיר, ניצחו 2:3 את הפועל כפר סבא. במועדון מאמינים כי המשחק אכן ייערך בשבוע הבא וכבר עכשיו המאמן אלישע לוי והבעלים יואב כץ בצוותא מתחילים בהכנות לעונה הבאה.

אחת הסוגיות החשובות תהיה העמדה בין הקורות. ההערכה היא כי רן קדוש, שהפך לשוער הבכיר על חשבונו של יסמין בוריץ', ימשיך גם בעונה הבאה. קדוש סיים את חוזהו וקיבל הצעה לחוזה חדש. בוריץ' טרם קיבל הודעה לגבי המשך דרכו כשהקבוצה יכולה לממש את האופציה, אך העובדה כי הפך לשוער שני תביא ככל הנראה לסיום דרכו. בחיפה טרם החליט אם מחליפו של בוריץ' יהיה שוער זר או ישראלי כאשר עלו שמותיהם של עומרי גלזר ואסף צור.

זה לא סוד שההגנה של הקבוצה לא הייתה במיטבה העונה ועל כן גם במרכז ההגנה יהיו שינויים. למעט מיקי סירושטיןי שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, בקבוצה יעדיפו להשאיר את ניסו קפילוטו שזוכה להתעניינות מהפועל תל אביב. אם קפילוטו ימשיך נראה כי בן והבה לא ימשיך.

יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי