ואן לוון מתכנן הרכב ללא הזרים, גורם בסביבת השחקנים: "זה הזמן שלהם"

דריכות בקריית שלום. במכבי ת"א עדיין ממתינים להחלטה היכן ישוחק חצי הגמר נגד מכבי חיפה - כנראה בסמי עופר. נכון לעכשיו, כשאין הפסקת אש והזרים לא שבים לישראל - ההולנדי מחפש חלופות. ייני, פיבן וקארצב ישחקו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממשיכים להמתין להחלטת ההתאחדות לכדורגל ופיקוד העורף היכן יתקיים משחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה. המשחק כמובן לא ייערך בבלומפילד כמתוכנן משום שטרם הושגה הפסקת אש והירי מכיוון עזה נמשך. מסתמן כי הכוונה והתכנון בהתאחדות לכדורגל הם להעביר את המשחק לאצטדיון סמי עופר בחיפה ולקיים אותו ללא קהל.

שחקני האלופה קיבלו היום (שני) חופשה מאימונים ומחר ישובו להתאמן במתחם של מכבי נתניה. נכון לעכשיו המאמן פטריק ואן לוון יהיה חייב להשתמש יותר בשחקני הסגל הרחב לאור עזיבתם של הזרים שאיש לא יודע האם ישובו במצב הנוכחי. רוב השחקנים שעזבו לארצותיהם שומרים על קשר עם אנשי המועדון ועם חבריהם בישראל וממתינים לסיום הלחימה .

בקרב השחקנים המורל דווקא גבוה על אף המחשבות הטבעיות על מצב המדינה. נכון לעכשיו בהעדרם של אנריק סבוריט, אנדרה ג'ראלדש ולואיס הרננדס – שלושה שחקני הרכב ברורים בחלק ההגנתי, וכן בלי ניק בלקמן ואלכסנדר פשיץ' שכנראה לא ימשיך – הסגל קצר משמעותית. מעבר לכך, אבי ריקן גמר את העונה ואייל גולסה ומאור קנדיל פצועים.

עדן קארצב | אריאל שלום

גורם בסביבת השחקנים: "בחלון ההעברות האחרון לא צורף אף שחקן רכש, אך הסגל עמוק מאוד, השחקנים עם ניסיון רב גם במשחקים באירופה וזו ההזדמנות הגדולה של שחקני הרוטציה להוכיח את עצמם במעמד הכי חשוב ומרכזי העונה".

נכון לעכשיו מסתמן כי אופיר דוידזאדה, שחר פיבן, ושרן ייני יפתחו בחלק האחורי. עדן קארצב ימלא את העמדה של אייל גולסה במרכז השדה. בחלק הקדמי איתי שכטר שמיעט לקבל הזדמנויות וגם טל בן חיים צפויים לשחק יחד עם יונתן כהן כאשר גם אדוארדו גררו בתמונה.

איתי שכטר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי