עתידם של אנריק סבוריט ואלכסנדר פשיץ' לוט בערפל

אנריק סבוריט, אנדרה ג'ראלדש | אריאל שלום

המגן טרם השיב להצעת מכבי תל אביב, החלוץ לא הגיע ל-70% מהמשחקים ולכן חוזהו לא הוארך. המועדון נמצא בקשר עם הזרים שעזבו את ישראל וממתין להחלטת ההתאחדות בנוגע למשחק שנדחה לחמישי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תקיים היום (ראשון) אימון נוסף במתחם האימונים של מכבי נתניה וזאת בצל המצב הביטחוני ודחיית חצי גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה בפעם השלישית. בשלב זה, ההתמודדות אמורה להיערך ביום חמישי, אולם בהודעה הרשמית לא נמסר באיזה אצטדיון היא תיערך ובמועדון ממתינים להחלטת ההתאחדות, כאשר קיימת אפשרות שהמשחק יידחה פעם נוספת וזאת בהנחה שלא תושג הפסקת אש.

במקביל, במכבי תל אביב שומרים על קשר עם השחקנים שקיבלו אישור לעזוב את ישראל. נכון לרגע זה ובעקבות המשך הירי על גוש דן, אף אחד מהזרים לא הודיע על כוונה לשוב לארץ. מדובר באנריק סבוריט, אנדרה ג'ראלדש, לואיס הרננדס, אורוש ניקוליץ', ניק בלקמן וכן החלוץ אלכסנדר פשיץ', שציין אתמול כי "לא הרגשתי בטוח. אני רוצה להודות לברק יצחקי ולכל הצוות שעזרו לי ולשחקנים הזרים לשוב הביתה".

בחוזהו של פשיץ' קיים סעיף שאומר שאם ישתתף ב-70 אחוז מהמשחקים, הוא יזכה להארכה אוטומטית בעונה נוספת, אך זה לא קרה ולא ברור מה יעלה בגורלו של הסרבי, שנבהל מאוד מהמצב בארץ ומעביר מסרים לא ברורים. בנוגע לסבוריט, המגן המצטיין מחזיק בהצעה לחוזה ארוך טווח ממכבי תל אביב, אך טרם השיב וגם עתידו לוט בערפל, כשלא ברור איך הסיטואציה הנוכחית השפיעה עליו ועל משפחתו. לעומתם, לצהובים יש אופציה להאריך את ההתקשרות עם הרננדס. שחקן נוסף שיסיים את חוזהו הוא בלקמן.

אנריק סבוריט | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי