ללא שלושה זרים: כפ"ס רוצה לסיים עונה בטעם טוב נגד בני יהודה

רביד גזל | אודי ציטיאט

נועלת הטבלה מחפשת ניצחון ראשון מאז פברואר במחזור האחרון נגד היורדת השנייה. גזל, שיסיים את תפקידו לאחר המשחק, ייאלץ להסתדר ללא הופקאט, שימקוס וחסאני שעזבו את הארץ: "המצב אינו נותן שקט להתעסק בכדורגל"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אם בהפועל כפר סבא היו יכולים, סביר להניח שהם היו נמנעים מקיום משחק הליגה האחרון מחר (חמישי, 21:00) מול בני יהודה, בקרב שתי היורדות, אך המציאות שונה והקבוצה מהשרון תנסה לעזוב את הליגה הבכירה עם שלוש נקודות לראשונה מאז חודש פברואר.

"המצב במדינה אינו נותן את השקט להתעסק בכדורגל בלבד. אני מקווה שנוכל לחזור להתעסק בהקדם רק בדברים טובים. כמו כן, זה לא פשוט עבור קבוצה להתרכז במשחק כשהמועד משתנה תוך כדי כמה פעמים, אבל אלו הנסיבות ואנחנו צריכים להתמודד" אמר לקראת המשחק המאמן רביד גזל, שיעזוב את התפקיד ויערוך את משחקו האחרון. "כל מה שנותר לנו הוא לעלות למגרש, לכבד את עצמנו ולעשות את המקסימום כדי להיראות טוב, לכבוש ולנצח. אני בטוח שכל שחקן פה ירצה להוכיח את עצמו אם כדי להישאר בכפר סבא או במקום אחר".

מבחינה מקצועית, הזרים שהגיעו בינואר: ג'יימי הופקאט, דומנטאס שימקוס ופלורנט חסאני, עזבו את הארץ בתחילת השבוע וייעדרו מהסגל. טום שלח וטל מכלוף, שסיימו את העונה בשלב מוקדם יותר, ייעדרו גם הם. לאחר המשחק, יחלו בכפר סבא את ההכנות לעונה הבאה: הבעלים יצחק שום מתכוון להעמיד תקציב גבוה ככל הניתן והמטרה היא להעפיל בחזרה לליגה הבכירה תוך עונה אחת.

טום שלח | אודי ציטיאט

הרכב משוער: מתן זלמנוביץ', יוני סטויאנוב, סודיק אטנדה, אביב סולומון, בן חיון, רז כהן, טריקו גטהון, עומר לקאו, עומר פדידה, קיזיטו ואמדו סוקונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי