בדרך להפועל ת"א? איינבינדר וביטון לשהר: "מברוק על החתימה"

התגובות של דן איינבינדר ובן ביטון לבן שהר | דני מרון, Gettyimages

אחרי שהחלוץ הודיע כי התיר את חוזהו באפואל, צמד שחקני האדומים בירכו אותו באינסטגרם ורמזו שישוב לקבוצת נעוריו: "ברוך הבא". קלינגר יעניק צ'אנסים מול סכנין במחזור סיום העונה (שני, 20:00, ישיר בספורט1)

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בן שהר הודיע היום (ראשון) כי התיר את חוזהו באפואל ניקוסיה, ואחרי עשרה חודשים בקפריסין הוא שב לישראל. החלוץ בעצם הושאל לשנתיים בתחילת העונה מהפועל באר שבע לקבוצה הקפריסאית, וכעת הוא ישוב לב"ש, כשהוא אמור למצוא לעצמו קבוצה חדשה בעונה הבאה – והפועל תל אביב היא אחת המועמדות הבולטות.

אז האם שהר יחזור למועדון נעוריו? ימים יגידו, אבל בינתיים, יש מי שרומז לכך שזה קרוב. החלוץ העלה פוסט באינסטגרם בו בישר על כך שעזב את אפואל, וקיבל שם שתי תגובות מעניינות במיוחד משני שחקני הפועל ת"א. הראשון היה דן איינבינדר, שכתב לו: "מברוק על החתימה התגעגענו". השני הוא בן ביטון, שרשם: "ברוך הבא". הקשר והמגן הצליחו להטריף את האוהדים האדומים, שחולמים על חזרה מרגשת של שהר הביתה.

חוזר להפועל ת"א? איינבינדר ובן ביטון בתגובה לשהר |

בתוך כך, הפועל ת"א תוריד מחר (שני, החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט1) מסך על ליגת העל, כאשר תפגוש למשחק במסגרת מחזור הסיום של הפלייאוף התחתון את בני סכנין באצטדיון דוחא. לכולם ברור שהראש של האדומים נמצא אך ורק בגמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב, אשר ייערך ב-2 ביוני.

ניר קלינגר יאפשר מחר לשחקנים שלא זכו ליותר מדי צ'אנסים העונה לקבל דקות ולראות קצת יותר דשא. ארבעה שחקנים ייעדרו מחר בהפועל ת"א בעקבות צבירת כרטיסים צהובים – ארנסטס שטקוס, שי אליאס, שי אייזן ואופק ביטון. יגאל בקר יעלה בין הקורות, דן עזריה צפוי לעלות בקישור. גיל יצחק ואופק בלס בתמונת ה-11, גם דורון ליידנר צפוי לפתוח.

בהפועל ת"א פועלים כדי לקבל אישור מהגורמים הרלוונטיים כדי לשחרר את ארנסטס שטקוס וסיאנדה קולו לנבחרותיהם רק אחרי גמר הגביע, ולא כמתחייב יומיים לפני כן. במקביל, במועדון עדיין פועלים להקדמת המשחק אחרי שכזכור, הבטיחו שיגישו עתירה בנושא.

בן שהר במדי הפועל ת"א ב-2011 | Thomas Pictures / Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי