אוחנה הציע למזרחי לשמש כיועץ לקבוצה הבוגרת, שועה יעבור לבלגיה?

ירדן שועה | דני מרון

בבית"ר הציעו תפקיד שלא דורש מחויבות, אך האיש שסיים את העונה על הקווים עוד מתלבט. דודו דהאן מחפש לחלוץ קבוצה. התלבטות בנוגע למאמן: אוחנה התרשם מסילבס, חוגג מעריך את רפואה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מגבשים החלטה בנוגע לזהות המאמן בעונה הבאה. אחרי שלב הראיונות עם קובי רפואה וחיים סילבס, בשיחה שנערכה בסוף השבוע אלי אוחנה, כך התברר, אמר למקורביו כי הוא התרשם מאוד מסילבס. חוגג מאוד מעריך את רפואה ובבית"ר טוענים כי השניים מתלבטים מאוד מה לעשות. הנושא הכספי עם שני המועמדים לא היווה מכשול והם צפויים לקבל חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, אך ההחלטה תתקבל כנראה רק לקראת אמצע השבוע.

אגב, במועדון טוענים כי אם מרקו בלבול לא היה בנבחרת או היה משיג אישור לאמן את בית"ר ללא בעיות, הוא כנראה זה שהיה מקבל את התפקיד. כך או כך, מתברר כי אוחנה הציע בסוף השבוע ליוסי מזרחי להיות חלק מהצוות המקצועי בעונה הבאה, על תקן יועץ. במידה שמזרחי יסכים, המינוי ייכנס מיד לתוקף. מזרחי מתלבט מאוד משום שהוא מעדיף להתרכז בקבוצה הנוער.

כפי שפרסמנו אתמול, אוחנה כבר התייעץ עם המועמדים לגבי מספר שחקנים בסגל. הוא רצה לשמוע את דעתם בנוגע להישארותם של מספר שחקנים, כשהצדדים הסכימו שאלירן עטר לא אמור להמשיך. הפועל באר שבע החלה לגשש אצל החלוץ.

חיים סילבס, קובי רפואה
חיים סילבס, קובי רפואה | אודי ציטיאט

לבלם אור זהבי, כך הוחלט, יוצע חוזה רק אם יסכים לקצץ משמעותית בחוזה שלו. גורם בבית"ר אמר: "כבר הצענו לזהבי חוזה לשנתיים והוא ויתר. החוזה שלו גבוה. שחקן שלא יקצץ לא יהיה פה". כרגע נראה כי הוא יעזוב. כזכור, גם טל בן חיים יעזוב אילו עידן ורד ואורי מגבו אמורים להמשיך.

לגבי ירדן שועה, נראה כי רק הצעה מפתה תוביל לשחרורו, משום שמשה חוגג לא מתכוון להפסיד כסף בעסקה הזאת. סוכנו דודו דהאן מחפש לו קבוצה בבלגיה, אך ספק אם תהיה קבוצה שתסכים לשלם את הסכום אותו שילמה בית"ר – 1.4 מיליון יורו.

אור זהבי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי