אוחנה התייעץ עם המאמנים, בדרך לשחרר את ביטון ושחקנים נוספים

המנהל המקצועי רק נכנס לתפקיד, אבל כבר במו"מ לשחרור של המגן בו מעוניינת נוף הגליל. ההעדפה כרגע: עזיבת עטר וסיכום מיידי עם ורד ומגבו. בן חיים יקבל הודעה על סיום דרכו. ומה עם המאמן?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מספר ימים אחרי שנכנס לתפקיד, אלי אוחנה ממשיך לעבוד במלוא המרץ כדי לצמצם את הסגל של בית"ר ירושלים ולהיפטר ממספר שחקנים. אחרי שהצליחה להיפטר מהחוזה של שי קונסטנטין, כפי שפורסם בספורט1, אוחנה ייפגש עם סוכניו של אורן ביטון כדי להגיע להסכמות על שחרורו מהמועדון. העולה הטרייה לליגת העל, הפועל נוף הגליל פנתה לשחקן ומעוניינת לצרפו מיידית, אך קודם תמתין לסיכום בין המועדון לשחקן.

במקביל, אוחנה ייפגש עם אורי מגבו ועידן ורד. למגן יוצע חוזה לעונה, לשני כבר הוצע חוזה לשנתיים והמטרה היא לסגור כמה שיותר מהר את הישארותם של השחקנים בקבוצה. הפעולות של אוחנה נעשות לאחר שבמהלך הפגישות עם קובי רפואה וחיים סילבס, הוא קיבל מהשניים אור ירוק להחתים מספר שחקנים. 

עוד נודע, כי במועדון שאלו את השניים לגבי אלירן עטר וכרגע נראה כי הנטייה היא לא להמשיך איתו את ההתקשרות, אלא אם יוותרו על שחקנים אחרים במקומו. בשלב הבא, תיערך שיחה עם הבלם טל בן חיים. לאחרונה פרסמנו כאן כי הוחלט להחתים בלם זר במקומו. בן חיים אמור להודיע בקרוב האם הוא פורש מכדורגל.

טל בן חיים | דני מרון

כזכור, בימים האחרונים נחשף בספורט1 כי הבעלים משה חוגג, יחד עם אוחנה, קיבל החלטה כי שחקנים יקבלו הודעה על קיצוץ בשכרם תמורת הישארות. גורם בבית"ר הוסיף אז כי שחקן שלא יקצץ לא יישאר, כשחלק מהשחקנים הביעו התנגדות לעניין.

לגבי עניין המאמן, נראה כי הנושא יוכרע ביומיים הקרובים. אוחנה יקבל את ההחלטה בעצמו – האם למנות את חיים סילבס אותו הוא מעריך או את קובי רפואה, שהרשים מאוד את חוגג בראיון. בבית"ר אישרו כי המועמד הראשון אליו פנו היה מרקו בלבול, אך המאמן מעדיף לא לעזוב את הנבחרת מחשש שלא יוכל לחזור לשם בעתיד. בבית"ר טוענים כי עד אמצע השבוע תצא הודעה רשמית בנושא. ההערכה היא שההודעה תינתן כבר מחר או לכל המאוחר בשני.

קובי רפואה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי