בסכנין לא התרגשו מההפסד, חלאילה צפוי להמשיך בקבוצה

במועדון קיבלו בהבנה את ההפסד 3:2 להפועל ת"א בסגל חסר: "הראש מזמן בעונה הבאה". מימר רוצה את ג'אבר עטאא ומופלח שלעאטה ובנוסף ייצא לבחון מחנה אימונים בבולגריה. החלוץ יישאר אלא אם כן תגיע הצעה אטרקטיבית

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין, למרות שעלתה ליתרון ממש מהיר, סיימה את העונה בהפסד הביתי 3:2 להפועל תל אביב, אך במועדון כלל לא התרגשו מההפסד, גם בשל העובדה שהקבוצה שחררה את כל השחקנים הזרים ולא מעט שחקנים פצועים נותרו מחוץ לסגל. למעשה, בסגל הקבוצה למשחק היה שוער אחד בלבד – מחמוד קנדיל. בקבוצה אמרו כי "זה מעבר למשחק לפרוטוקול בלבד. הראש כבר מזמן בעונה הבאה והיו פה רק שחקנים צעירים שאולי קיבלו הזדמנות להוכיח אם ירצו להישאר בקבוצה בעונה הבאה".

במועדון מתכוונים לבצע לא מעט שינויים בקרב השחקנים הזרים כאשר רק לוקאס שפנדלהופר נמצא ברשימות של המאמן שרון מימר. האוסטרי אומנם הביע נכונות להמשיך אבל בהמשך עזב בשל המצב הביטחוני ומבצע "שומר החומות", ובסכנין מקווים כי יחזור לקראת העונה הבאה כאשר הקשר בירם כיאל מנסה לשכנעו להישאר בישראל.

בנוסף, מימר מעוניין לצרף זרים גם במרכז השדה ובעיקר לחלק ההתקפי. בקרב השחקנים המקומיים, מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מרון גנטוס, ייזן נאסר, אייהב גנאיים, בירם כיאל ואוסאמה חלאילה צפויים להמשיך בעונה הבאה אלא אם תגיע הצעה אטרקטיבית גם לשחקנים וגם למועדון. עתידו של ג'אבר עטאא יוכרע בשבוע הקרוב כאשר המאמן מעוניין בשחקן אבל בהנהלה יסכימו להשאירו אם יסכים לקצץ בשכרו מהשנים האחרונות.

שרון מימר | מאור אלקסלסי

כמו כן, המאמן ירצה להשאיר את המושאל ממכבי תל אביב, מופלח שלעאטה, שכבש אתמול שער נהדר. גם בצוות המקצועי יהיו שינויים כאשר עוזר המאמן המוערך, הראל סלע, יעזוב את הקבוצה, ומימר יצטרך להביא עוזר מאמן חדש לעונה הבאה. המאמן גם יקבל החלטה בקרוב לגבי מחנה האימונים לקראת עונה הבאה כאשר המטרה היא לסגור מחנה בבולגריה.

מופלח שלאטעה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי