הראש כבר בגמר הגביע: הפועל ת"א סגרה עונה עם 2:3 אצל סכנין

רגע לפני שהם פוגשים את מכבי ת"א (2 ביוני), האדומים יצאו מדוחא עם מהפך וניצחון. שערים של יצחק (65), דוידה (36) ופנדל של אזולאי (25) מחקו שער יפה של מופלח שלאעטה (6) בפתיחה. זין אלדין שלאעטה צימק (90)

(גודל טקסט)

כשהיא מרוכזת כולה בגמר גביע המדינה ב-2 ביוני, הפועל תל אביב רצתה לסגור הערב (שני) את העונה בליגה עם ניצחון והיא עמדה במשימה. הקבוצה של ניר קלינגר יצאה היום למשחק חוץ נגד בני סכנין ובעזרת יכולת התקפית טובה ניצחה 2:3 לאחר שגם השלימה מהפך באצטדיון דוחא.

על מנת לשמור את מרבית שחקני המפתח שלו למשחק החשוב נגד מכבי תל אביב, קלינגר ביצע לא מעט שינויים בהרכב. בן ביטון, עומרי אלטמן והשוער ארנסטס שטקוס הם רק חלק מהשמות שקיבלו את המנוחה מהמאמן, כאשר ב-11 פתחו יגאל בקר, אושר דוידה, דורון ליידנר וגם אל ים קנצפולסקי, קשר קבוצת הנוער שרשם בכורה בבוגרים.

בדקות הפתיחה היה נדמה שהפועל ת"א תשלם את מחיר הרוטציות, זאת לאחר שמופלח שלאעטה מסכנין סובב כדור מדהים לחיבורים כבר בדקה השישית. הקבוצה של שרון מימר עלתה גם היא בסגל חסר, ובדקה ה-25 גם שילמה על זה כאשר שלומי אזולאי איזן את התוצאה בפנדל חד ומדויק.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | מאור אלקסלסי

אושר דוידה, שסחט את הפנדל של אזולאי, היה זה שגם כבש את שער המהפך במשחק, זאת לאחר מהלך קבוצתי גדול מבית הפועל ת"א, אשר הסתיים במסירת עקב של גיל יצחק לדוידה וגול נהדר בדקה ה-36.

היכולת של סכנין ירדה כמעט לגמרי במהלך החצי השני, יצחק נעץ את הכדור השלישי ברשת מחמוד קנדיל ורשם גם משחק ראשון העונה של הפועל ת"א בה היא כובשת שלושה שערים. בתוספת הזמן, זינדין שלאעטה המחליף צימק את התוצאה בנגיחה לרשת החשופה.

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן (בנא טנוס, 40), מרון גנטוס, יזן נסאר, חגי גולדנברג, מופלח שלאעטה (בשאר שאהין, 85), איהאב גנאים, מוחמד סייד אחמד, ג'אבר עטאא, מוטי ברשצקי (פדיל זבידאת, 73), אוסאמה חלאילה (זין אלדין שלאעטה, 82).

הפועל תל אביב: יגאל בקר (רוי ברנס, 83), ניב סרדל, איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, דורון ליידנר, דן איינבינדר (גיא סביליה, 75), אל ים קנצפולסקי, עמנואל בואטנג, אושר דוידה (לידור כהן, 46), גיל יצחק (רועי זיקרי, 75), שלומי אזולאי (רז שטיין, 64).

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי
שחקני הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

דקה 6, 0:1 לבני סכנין! שער מדהים! המארחת עלתה ליתרון מוקדם לאחר ששלאעטה סובב כדור אדיר מקצה הרחבה לחיבורים של הפועל ת"א.

דקה 25, הפועל ת"א חזרה ל-1:1! גנטוס נגע בידו ברחבה, האדומים זכו לכדור עונשין מ-11 מטרים, אותו כבש אזולאי עם בעיטה נפלאה לרשת של קנדיל.

שחקני בני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי
שלומי אזולאי בועט פנדל | מאור אלקסלסי

דקה 36, 1:2 להפועל ת"א! האדומים השלימו מהפך עם מהלך קבוצתי גדול – ליידנר העביר רוחב מהאגף, יצחק השאיר את הכדור בעקב ודוידה דחק מקרוב לרשת.

דקה 44, כמעט 2:2! ברשצקי העביר מסירת רוחב נפלאה לעברו של חלאילה, שנותר לבדו מול בקר, אך החלוץ בעט ישירות לידיים של השוער ופספס הזדמנות גדולה.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | מאור אלקסלסי
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | מאור אלקסלסי

דקה 65, 1:3 להפועל ת"א! יצחק התמקם נהדר ברחבה ונגח לרשת את השלישי של קבוצתו. השער אושר לאחר בדיקת VAR בעקבות טענה לנגיעת יד של החלוץ.

דקה 90+1, בני סכנין צימקה ל-3:2! כדור חופשי של עטאא ג'אבר ננעץ במשקוף של רוי ברנס, זינדין שלאעטה המחליף נגח לרשת החשופה.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי