האיומים שספג והיחס הקר מהשחקנים: הסיבות לצעד הדרמטי של דאבור

מואנס דאבור
מואנס דאבור | TF-Images / Contributor

על פי גורמים בסביבת נבחרת ישראל, החלוץ עבר טלטלה רגשית גדולה מאז "סערת הפוסט" ולכן החליט לקחת פסק זמן. "הוא נראה לא מפוקס ולא מאופס, הוא פצוע נפשית", העידו. וגם: מדוע אצילי לא זומן?

(גודל טקסט)

גורמים בסביבת נבחרת ישראל העידו כי מואנס דאבור עבר טלטלה רגשית גדולה ביותר מאז פרסום פוסט הפסוק מהקוראן – שהתפרש אצל רוב הציבור כתמיכה במתקפה נגד ישראל – בתחילת מבצע "שומר החומות", פחות בגלל חלק מחבריו לנבחרת שפרסמו פוסטים שונים בתכלית, אלא בגלל מאות טלפונים שקיבל, חלקם בעלי תוכן נאצתי, וחלקם איומים, עד כדי כך שהחליף מספר טלפון.

הוא ניסה להתאמן במהלך השבוע באימונים שקיים מאמן הכושר, ערן שדו, עם לגיונרים שגמרו את העונה ועם מועמדים לסגל, והאווירה כלפיו הייתה קרירה, אם כי לא נרשמו תקריות, אף לא מילוליות. גורם סביב הנבחרת הגדיר זאת כך: "מואנס הוא כמו שחקן שנפצע וקיבל המלצה להתאמן על הפציעה, אבל מה לעשות שכואב לו ולא נוח לו לעלות למגרש. כאן הפציעה הייתה נפשית ורגשית, והוא לא מסוגל להתעלות ולשחק. אם היה עולה לשחק, מאוד סביר שגם היה נפצע באמת. הוא נראה לא מפוקס ולא מאופס".

דאבור ייקח פסק זמן מהנבחרת עד ספטמבר וסביר כי תחילת העונה הבאה במסגרת קבוצתו, הופנהיים, תקבע במידה רבה את יכולתו לשוב לנבחרת. בינתיים קיבל ליאל עבדה – גם בגלל פציעתו של שון וייסמן – הזדמנות אדירה לשחק לצידו של ערן זהבי במשחקי הידידות מול מונטנגרו ופורטוגל, וזה יקבע רבות לגבי הסגל לחלון מוקדמות המונדיאל הבא בספטמבר.

גם אי זימונו של עומר אצילי עורר תהיה, בעיקר לאור יכולתו המצוינת בחצי העונה האחרונה, שעשוי להביא למכבי חיפה ביום ראשון תואר אליפות ראשון לאחר עשור. אי זימונו של אצילי הוסבר במניעים מקצועיים בלבד – תירוץ אי שינוי המערך הקבוע ואי שימוש בשחקני כנף טבעיים –  וגורם אמר לספורט1 לפני שעה קלה כי אין ולא הייתה מניעה אחרת לזימונו של אצילי והוא בהחלט יכול לקבל זימון בספטמבר.

עומר אצילי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי