"מאמינים שאפשר לצאת מטרנר עם נקודות"

ג'ורדן פושה ויובל אבידור חוגגים
ג'ורדן פושה ויובל אבידור חוגגים | דני מרון

בני סכנין רוצה להמשיך את המומנטום מהשבועות האחרונים דווקא נגד הפועל באר שבע בחוץ (שבת 20:15, ספורט4). שחקן בקבוצה: "יש לנו קבוצה שהתחברה". זבידאת ושמש יחליפו את עותמאן ומוגרבי המוצהבים

(גודל טקסט)

בני סכנין נמצאת ברצף של ארבעה משחקים ללא הפסד והיא מקווה להגדיל אותו לחמישה לאחר המשחק נגד הפועל באר שבע (שבת 20:15, שידור ישיר בספורט4) במחזור האחרון ולסיים את העונה הסדירה עם טעם מתוק. במועדון אומנם מודעים לקושי במשחק החוץ בטרנר מול האלופה אך מקווים כי הכושר הטוב של הקבוצה לאחרונה יכול להביא תוצאות גם מול הקבוצה הטובה בארץ.

"אנחנו רוצים לצאת מטרנר עם נקודות. יש לנו קבוצה טובה שהתחברה בשבועות האחרונים ואנחנו מאמינים בכוח שלנו", אמר הבוקר שחקן בסכנין. הקבוצה תגיע למשחק ללא שני שחקנים מרכזיים, הבלם עלי עותמאן והחלוץ פיראס מוגרבי, שייעדרו בגלל צהובים. מי שצפויים להחליף אותם בהרכב הם המגן מוחמד זבידאת והחלוץ עידן שמש. בגלל חסרונו של עותמאן ואי הכללתו של חאלד חלאיילה בהרכב צפוי השוער מחמוד קנדיל לקבל סרט הקפטן.



בהמשך לשבועות האחרונים, מתעורר לא מעט עניין סביב שאלת סגל הקבוצה ומי מהשחקנים יישארו בחוץ. כזכור ביום רביעי ביטל המאמן את אימון הקבוצה וערך שיחה ארוכה עם השחקנים בה שמע מהם את האכזבה של חלק מהם שאיבדו את מקומם בסגל בשבועות האחרונים. בין השאר דובר על שחקני בית ועל צמד הבלמים המנוסים עלאא אבו סלאח וסארי פלאח. בשל חסרונו של עותמאן, לא מן הנמנע כי אחד מהם יחזור לסגל בשבת.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, מרון גנטוס, אברהם פאס, עוביידה חטאב, אנטוניו מרשיץ, עטאא ג'אבר, יובל אבידור, שלומי אזולאי, ג'ורדן פושה ועידן שמש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי