לביא בראיון: "האליפות הזו שווה יותר מהכסף שהציעו לי בחו"ל"

מכבי חיפה זוכה באליפות | מאור אלקסלסי

החיזורים ממוסקבה ("הצעה של פעם בחיים"), התחושות ("שמח עבור הילדים שחווים אושר לראשונה") והצוות המקצועי ("מקצוענים עם ידע אדיר בכדורגל"). קפטן מכבי חיפה חוגג אליפות ראשונה בקריירה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"אני מאושר עבור הילדים הקטנים, אוהדי הקבוצה, שלא ידעו מהו אושר. זו פעם ראשונה שהם חווים אותו. מגיע להם להרגיש את זה ולא רק להישען על סיפורים מהעבר". הדובר הוא נטע לביא, קפטן מכבי חיפה, שזכה באליפות ראשונה במדי קבוצת נעוריו וחגג עם חבריו לקבוצה אל תוך השעות הקטנות של הלילה.

בראיון שהעניק לספורט1 לאחר הניצחון 2:3 על הפועל באר שבע במשחק האליפות, לביא ביקש לפתוח עם מחמאות לצוות המקצועי. "מדובר בחבורה של מקצוענים, שהרימו אותנו בצורה אדירה אחרי המעידה הכואבת בחוץ מול קריית שמונה. לפעמים אפילו שפת גוף מספיקה ועוזרת להעביר את המסר".

"יש לכל אחד מאנשי הצוות ידע אדיר בכדורגל וכל אחד מתעסק בתפקיד שלו", סיפר לביא, "חלק מהשחקנים מחוברים מאוד לגיא צרפתי, חלק לדני ואחרים לאיתן עזריה. בניגוד לצוותים קודמים, הם הצהירו על אליפות מהרגע הראשון. כל המשפחה הזו שנקראת מכבי חיפה עשתה את זה ועמדה במשימה".

מכבי חיפה זוכה באליפות | מאור אלקסלסי

איך זה מרגיש לחגוג אליפות ראשונה בקריירה: "עשינו את זה, אנחנו מאושרים. באופן אישי אני אוהד שרוף של הקבוצה מילדות וכך גם רבים מהחברים שלי, שהיו באצטדיון ושרו במשך 90 דקות".

החלפת תפקיד העונה, איך זה הרגיש?
"שיחקתי בכמה עמדות לאורך העונה וזה נכון שיצא לי לשחק יותר בהתקפה. ניסיתי לעזור איפה שהיה צריך ואני שמח שזה עבד. העבודה בקישור מתחלקת בין כמה שחקנים ואני חושב שרודריגס ואבו פאני היו מדהימים, חילצו המון כדורים ועשו את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר".

אתה רוצה להישאר במכבי חיפה?
"בוא נחזור לינואר. הייתה לי הצעה של פעם בחיים, אבל כשהגעתי הביתה אמרתי לבת הזוג שאני לא בטוח שאני רוצה לעזוב, כי מה שבנינו כאן העונה שווה הרבה יותר מכסף. גדלתי במועדון הזה והבנתי שאני לא רוצה לעזוב באמצע העונה. מאותה שיחה זה ירד מהפרק, לא התעסקתי בזה, השארתי את זה לכם העיתונאים. אם תהיה שלא אוכל לסרב לה, אבחן אותה, אבל כרגע אני רק רוצה ליהנות ובכלל לא חושב על זה".

סתיו נחמני, נטע לביא, מאור לוי | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: נטע לביא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי