אצילי קילל את אוהדי מכבי ת"א, חזיזה שר: "ניאו נאצים". שניהם התנצלו

הקשרים היו שותפים לשירים קשים נגד הצהובים בחגיגות האליפות של מכבי חיפה. אצילי: "לא התכוונתי לא שוכח מי היה איתי ברגעים הקשים". גם חזיזה חזר בו: "המצב יצא משליטה". בחמישי תתקבל החלטה האם להעמידם לדין

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עשר שנים הם חיכו לרגע הזה וכצפוי: מכבי חיפה נהנתה מלילה לבן. החגיגות בכר הדשא עם שריקת הסיום היו רק הקדימון למה שקרה בעיר לאחר מכן. 1:25 לפנות בוקר והאווירה בעיר חיפה היא כמו של יום העצמאות. האוהדים נהנו מכל רגע בסמי עופר ולאחר מכן פצחו בשיירה של מכוניות ברחובות והיו גם כאלה שהלכו ברגל את הדרך הארוכה לקריית ספר או יותר לנכון למסעדת "גרג קיטשן", שם נערכו החגיגות של האליפות האדירה אחרי עשור.

בזה אחר זה הגיעו שחקני מכבי חיפה ואנשי הצוות המקצועי למסעדה כאשר מסבים התאספו גם כאלף אוהדים שחגגו אל תוך הלילה. החגיגה התחלקה לשניים, כאשר מצד אחד החגיגות הרשמיות בתוך המסעדה אבל מבחוץ הובילו את השירה הקפטן נטע לביא, דולב חזיזה וסאן מנחם ששרו לא מעט שירים ואף לא שכחו את הקללות נגד היריבה המושבעת מכבי תל אביב. חזיזה, אגב, נתפס שר על מכבי ת"א "יא גרמנים, יא ניאו נאצים". בהמשך הקשר חזר בו: "בתוך ההתרגשות, ההמולה ושכרון החושים, המצב קצת יצא משליטה. לא התכוונתי לפגוע באף אחד, מתנצל בפני מי שנפגע".

יש לציין שגם עומר אצילי, שחקן מכבי תל אביב עד לפני שנה שבעקבות פרשת "הכדורגלנים והקטינות" מצא את עצמו באפואל ניקוסיה והחל מינואר במכבי חיפה, היה שותף לשירים נגד היריבה המושבעת – חודשים ספורים לאחר שמצא את עצמו מתנצל בפני אוהדי מכבי חיפה לדרישת אנשים בקבוצה בעקבות שירתו "מכבי חיפה חיזבאללה" בחגיגות האליפות בבלומפילד. גם אצילי מיהר להתנצל ברשתות החברתיות: "חברים, דברים קצת יצאו משליטה. לא הייתה כוונה לפגוע ולא שוכח מי היה איתי ברגעים הקשים. מחילה אם מישהו נפגע".

נכון לעכשיו מלבד תלונות של אוהדים של מכבי תל אביב וקבוצות אחרות לא הוגשה תלונה להתאחדות לכדורגל בעקבות השירים של דולב חזיזה ועומר אצילי. תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף מעודכן בנושא ורק לאחר גמר הגביע (למחרת בחמישי) יועלה הנושא לדיון אצל התובע ותתקבל החלטה.

הסטורי של עומר אצילי | צילום מסך: אינסטגרם
דולב חזיזה מתנצל | צילום מסך: אינסטגרם

צפו בחגיגות:

אחרוני המגיעים למסעדה היו מוחמד עוואד ומוחמד אבו פאני שהתקבל בתשואות בקרב הקהל הירוק ששר לו: "תישאר, תישאר". אבו פאני עצמו נראה באקסטזה וביחד עם האוהדים הירוקים גם שר כפי שעשה בתחילת העונה: "הארי קיין על ה***". הקשר ההולנדי צ'רון שרי גרם ללא מעט חיוכים ואף לטירוף כאשר נצמד ל-DJ במסעדה ואף הפגין יחד עם הקפטן לביא כישרון בשירה. גם בוגדן פלאניץ' וחוסה רודריגס, הורמו על הכתפיים. השחקנים הונפו על הידיים בזה אחר זה לרקע שיר האוהדים המוכר: "עכשיו כולם-כולם-כולם לקפוץ".

מי שזכה ללא מעט תשומת לב עוד במגרש היה עומר אצילי שהתקשה לזוז מרוב מאות בקשות הסלפי של האוהדים הירוקים שחיכו לו. "זו הרגשה מדהימה, אני כל כך שמח שאני כאן", אמר אצילי שזכה באליפות שלישית ברציפות אחרי שנתיים במכבי תל אביב.

דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

פלאניץ לו יש מניות רבות באליפות אמר: "פשוט נגמר לי הקול. וואו. זאת חוויה גדולה וזאת הייתה עונה קשה ומתישה הוכחנו שאנחנו הקבוצה הטובה ביותר ולמרות שזה היה קשה בסיום – זה כל כך מתוק. זה ללא ספק הרגע הגדול בקריירה שלי". החלוץ האוסטרלי, ניקיטה רוקאביצה, נשאל בעיקר לגבי עתידו בכרמל והבהיר: "אני רוצה לחגוג ולנוח. קשה לי לעמוד על הרגליים. אחרי שננוח אחשוב על העתיד שלי". 

דולב חזיזה
דולב חזיזה | טל לוי
עופרי ארד ובני משפחתו
עופרי ארד ובני משפחתו | טל לוי
צ'רון שרי
צ'רון שרי | טל לוי
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ' | טל לוי
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | טל לוי
ברק בכר, מוחמד אבו פאני
ברק בכר, מוחמד אבו פאני | טל לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי