גאטוסו: אנחנו לא סיטי, נצטרך לשים קסדות ולצאת למלחמה מול ארסנל

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | מילאן, רשמי

מאמן מילאן היה מרוצה אחרי ה-0:2 על רומא, שהמשיך את הכושר הנהדר של הרוסונרי: "רוצים להגיע לגמר הגביע, יהיה קרב חפירות באירופה". בתקשורת החמיאו: "מילאן מתקדמת בקצב של אלופה"

(גודל טקסט)
מי היה מאמין שדווקא עם ג'נארו גאטוסו, המאמן הכי לא מנוסה בסרייה A, מילאן תצליח להגשים את החלום שלה ולחזור לצמרת של הכדורגל האיטלקי? אומנם הכרטיס לליגת האלופות עוד נראה רחוק, אבל הניצחון 0:2 אמש (ראשון) על רומא הראה שצריך להתייחס ברצינות לרוסונרי החדשים.


בנוסף, היה זה המשחק ה-12 ללא הפסד של מילאן והניצחון החמישי ברציפות בכל המסגרות, עם צמד שערים של שניים מהשחקנים הצעירים מילאן, פטריק קוטרונה ודוידה קלאבריה, ונראה שיש לקבוצה עתיד למרות שההיא מרוחקת כעת שבע נקודות מהמקום הרביעי. לחבורה של גאטוסו מחכים שני משחקים לא קלים כעת מול לאציו בגומלין חצי גמר גביע האיטלקי (המשחק הראשון ב"סאן סירו" הסתיים ב-0:0) ומול אינטר בדרבי של מילאנו במחזור הליגה הבא.



גאטוסו אמר אחרי המשחק: "אנחנו רוצים להגיע לגמר הגביע האיטלקי וכעת המשחק נגד לאציו מעניין אותנו יותר מהכל. לאחר מכן יש לנו משחק נגד אינטר ואז נוכל לחשוב גם על ארסנל. נצטרך לשים קסדות על הראש ולצאת למלחמה. הם הפסידו למנצ'סטר סיטי, אבל אנחנו לא באותה רמה. נצטרך להילחם מולם בקרב חפירות כדי לעבור אותם".



גאטוסו. מתרכז בגביע (מילאן, רשמי)


מילאן לא היתה טובה במחצית הראשונה, אבל גאטוסו נאם בחדר ההלבשה והשחקנים יצאו חדורי רוח קרב למחצית השנייה: "היינו יותר מדי צפויים במחצית הראשונה, בשנייה נתנו להם פייט. חבל שאיבדנו נקודות כמו בתחילת הדרך שלי מול בנבנטו למשל, אבל אני אוהב את הדרך בה שיחקנו במחצית השנייה. מילאן היתה קבוצה עם הרבה כשרונות מתחילת העונה, אבל ההבדל הוא הנחישות והמלחמה של השחקנים".


"גאזטה דלו ספורט" כתב: "ימים יפים במילאן, שמתקדמת לצמרת בקצב של אלופה. היא ניצחה את רומא באולימפיקו עם שערים של שחקני בית ועשו טובה לאינטר, שחזרה למקום הרביעי בליגה שמוליך לליגת האלופות, אבל תנסה לנצח גם את הנראזורי במחזור הבא. אין ספק מי פייבוריטית לניצחון במשחק הזה וזו רק מילאן".


Ecco la prima pagina della Gazzetta dello Sport:
⚽ Milan, scalata da Champions
⚽ A Burian ferma la Juve e il Napoli può scappare
⚽ Mou-Conte, la pace è fatta pic.twitter.com/3Utig9Iyvi

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) February 26, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי