צפו בתקציר: בית"ר ירושלים במקום השני אחרי 0:2 על בני יהודה

קלאודמיר פריירה ובית"ר חוגגים
קלאודמיר פריירה ובית"ר חוגגים | דני מרון

ללא אוהדים ביציעי טדי, קלאודמיר עם שערו התשיעי העונה (72) וסילבסטר עם שער בכורה בתוספת הזמן, העניקו לבן זקן ניצחון חשוב לקראת המפגש מול הפועל ב"ש בשבוע הבא. קנדיל הורחק בצהוב שני במחצית השנייה

(גודל טקסט)
ללא אוהדים ביציעי טדי וללא יכול משכנעת, אך עם אלי טביב שנחת בישראל וצפה במשחק, בית"ר ירושלים עלתה למקום השני בטבלה אחרי שגברה 0:2 על בני יהודה במשחק שנעל את המחזור ה-23 בליגת העל.


מפתיחת המשחק נראה היה שללא הדחיפה מהאוהדים הרבה יותר קשה למארחת, ודווקא החבורה של אבוקסיס שלטה במשחק כשבדקה ה-15 בוריס קליימן הציל נהדר בעיטה של נריוס ואלסקיס שיכול היה להיות חד יותר. בית"ר ניסתה להגיב בצד השני אך לא הצליחה להגיע למצב בולט במיוחד, ועד הירידה להפסקה לא נרשמו אירועים מיוחדים, מלבד עימות של איתי שכטר ואמיליוס זובאס שזיכה את השניים בצהוב. עבור הקפטן הבית"רי מדובר בצהוב נוח מאחר שהוא יחמיץ את הגומלין ברבע גמר גביע המדינה מול הפועל כפר סבא.



המשחק המנומנם המשיך גם במחצית השנייה כשגם מיקי סירושטיין הספיק לקבל צהוב ספק מכוון שימנע ממנו לשחק בגביע, ובדקה ה-63 הגיע האירוע ששינה את המשחק. מאור קנדיל נגע בכדור בידו, שתי דקות אחרי שכבר ספג צהוב, ונשלח למקלחת מוקדמת על ידי השופט שלום בן אברהם. המומנטום כמובן השתנה ובדקה ה-71 הגיע השער כששכטר קיבל כדור מחן עזרא, התגבר על ארבעה שחקני הגנה והעביר אותו לקלאודמיר. הברזילאי ירה את הכדור שפגע בבן תורג'מן ובלבל את זובאס בדרך לרשת. שער תשיעי העונה לקשר שהיה שער השדה הראשון שלו, ומשחק 29 ברציפות בו בית"ר ירושלים כבשה בליגה.



שחקני בית"ר חוגגים עם קלאודמיר. שער תשיעי העונה לברזילאי, ראשון מהשדה (דני מרון)


למרות החיסרון המספרי, שחקניו של יוסי אבוקסיס ניסו לחזור למשחק, אך דקה בתוך תוספת הזמן מבצע סלובקי של אריק סאבו שהעביר כדור ליאקוב סילבסטר קבע 0:2, ושער בכורה לשחקן הרכש שהגיע בינואר. בית"ר ירושלים כאמור, עלתה למקום השני, נקודה בלבד מתחת להפועל באר שבע. שתי הקבוצות ייפגשו שבוע הבא לקרב צמרת באצטדיון "טוטו טרנר" גורלי עבור שתיהן. בני יהודה לעומת זאת, החמיצה הזדמנות להבטיח את המקום בפלייאוף העליון ותקווה לעשות זאת בשבוע הבא כשתארח את עירוני קריית שמונה.




אצטדיון טדי נטול הקהל (דני מרון)


הרכבים

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה (יאקוב סילבסטר 71), טל כחילה, מיקי סירושטיין, שון גולדברג, קלאודמיר, אופיר קריאף, אריק סאבו, חן עזרא (מרסל הייסטר 77), איתי שכטר (דוד קלטינס 89), אנתוני וארן.


בני יהודה:
אמיליוס זובאס, מאור קנדיל (הורחק 63), איציק עזוז, דן מורי, עאיד חבשי, בן תורג'מן (מאוויס צ'יבוטה 77), סתיו פיניש, יובל אשכנזי (רועי גורדנה 80), יונתן כהן, אלמוג בוזגלו (מתן חוזז 82), נריוס ואלסקיס.

 

מהלך המשחק
דקה 15: הזדמנות משמעותית ראשונה במשחק. כדור רוחב משמאל של בן תורג'מן הגיע לבוזגלו שמסיר בעקב לוואלסקיס. החלוץ הליטאי בעט לשער, קליימן הציל נהדר לקרן.



וארן. המאחרת מתקשה להגיע למצבים (דני מרון)


דקה 23: קריאף בעט מחוץ לרחבה, זובאס היה במקום.


דקה 32: קלאודמיר, האיש והמצבים הנייחים, הגביה מצויין כדור חופשי משמאל, שכטר חיכה ברחבה אך החמיץ את הנגיחה במילימטרים.


דקה 39: שכטר גלש לעבר זובאס שניסה לבעוט כדור ארוך. השוער הליטאי התעצבן והתעמת עם החלוץ. צהוב חמישי לקפטן בית"ר, שיחמיץ באופן נוח את הגומלין מול הפועל כפ"ס בגביע.



זובאס. השוער הליטאי התעצבן על שכטר (דני מרון)


דקה 59:
יונתן כהן הגביה קרן מימין וניסה להפתיע את קליימן, אך הכדור חלף מעל המשקוף.


דקה 60:
 סירושטיין קיבל צהוב חמישי וייעדר גם הוא מול הפועל כפ"ס בגביע.


דקה 63: בני יהודה נשארה בעשרה שחקנים.
שתי דקות אחרי שספג צהוב, קנדיל נגע בכדור בידו והורחק בצהוב שני.


דקה 72, 0:1 לבית"ר ירושלים! עזרא שלח כדור רוחב משמאל לשכטר, שהתגבר על ארבעה שחקנים ומסר לקלאודמיר. הברזילאי ירה מקצה הרחבה, שפגע בתורג'מן ובילבל את זובאס בדרך לשערו התשיעי העונה והעניק יתרון לקבוצתו.



קלאודמיר חוגג את היתרון עם בן זקן (דני מרון)


דקה 77: בוזגלו בעט מחוץ לרחבה, קליימן היה במקום.


דקה 79: יונתן כהן ניסה להפתיע שוב עם קרן, הפעם לפינה הרחוקה, אך הכדור פגע במשקוף ויצא.


דקה 86: מתפרצת של בית"ר הסתיימה בבעיטה של וארן, והדיפה גדולה של זובאס.


דקה 90+1, 0:2 לבית"ר ירושלים! סאבו פרץ מהאגף והעביר כדור לבן ארצו סילבסטר, שהכפיל את היתרון עם שער הבכורה שלו בצהוב שחור.

 


סילבסטר. שער בכורה של הסלובקי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי