אחרי שחזרה מהישרדות: פאני בוזגלו חשפה הכל ללא פילטרים

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | אלבום פרטי

מי שבקרוב תהיה אחת מכוכבות "הישרדות VIP", סיפרה את אשר על לבה ולא חסכה בפרטים בכל הנוגע לזוגיות. וגם: התשובה לשאלה איך אמא לארבעה ילדים מצליחה לשמור על גזרה כזו

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על השורדת פאני בוזגלו, שהגיעה לגלידרייה החדשה של גיסה לשעבר, אסי בוזגלו, ונראתה צמודה לאושרי כהן שלה, ולחברה החדשה מהאי, מעיין אשכנזי. אתמול (שבת) החליטה גרושתו של אוהד בוזגלו לענות על שאלות מהנופש שלה ושל בן הזוג שלה בים המלח וחשפה מספר סודות.

בין השאר, פאני נשאלה איך היא מסכמת את החוויה של הישרדות והשיבה: "היה קשוח ביותר, מטורף ברמות שאי אפשר לדמיין, אבל גם כיף, גם בדברים הפחות טובים בסופו של דבר אנחנו מוצאים את החיובי".

עוד נשאלה על ידי 78 אלף העוקבים שלה באינסטגרם אם לא מפריע לה שאושרי, בן הזוג שלה, קטן ממנה ואם היא רוצה שוב חתונה וילדים. פאני, שאף פעם לא מהססת לענות ולהגיד את אשר על ליבה, ענתה באופן חד משמעי: "אם היה מפריע לי שאושרי קטן ממני, סביר להניח שלא הייתי מנהלת איתו זוגיות. כמובן שבגלל שהוא רווק אז אני אצטרך לחוות שוב פעם חתונה וכנראה שגם איזה בייבי קטן. בקרוב תדעו הכל", סיפרה. כזכור יש לה ולאוהד הגרוש שלה, ארבעה ילדים וזו איננה הפעם הראשונה שהיא חושפת שהיא רוצה ילדים נוספים "מהדובי שלה".

פאני בוזגלו | אינסטגרם

לפני שיצאה למסע המטורף בפיליפינים, העלתה בוזגלו פוסט בו כתבה לשופט הכדורגל הפרטי שלה כי היא יודעת שיש להם לעבור "מסע יחד של מגורים משותפים, חתונה וילד", ועדיין לשמוע אותה מדברת על כך בסטורי שלה זה מרגש. חוץ מזה, היא גם חשפה את הסוד לאיך היא נראית ככה אחרי ארבעה ילדים, והתשובה, מרגיזה למדי – "גנטיקה". אז כן, בגיל 34 לפאני יש בן זוג הצעיר ממנה בשבע שנים, בן 27, והיא לגמרי מוכנה לחתונה ולעוד איזה אח/אחות לארבעת ילדיה. אנחנו במדור סופרים את הדקות עד לתחילתה של העונה החדשה של "הישרדות VIP" בכיכובה.

פאני בוזגלו ואושרי כהן | אינסטגרם
נראית אש אחרי ארבעה ילדים! | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי