לאחר שהוצע לקבוצות באיטליה, פיורנטינה מגלה עניין באבו פאני

מוחמד אבו פאני חוגג | מאור אלקסלסי

כפי שנחשף בספורט1, נציגיו של קשר מכבי חיפה שוחחו עם מועדונים מהסרייה A וגישושים ראשונים החלו מצד הסגולים מפירנצה וגם קליארי בוחנת אפשרות לצרפו. הירוקים ידרשו עבורו כמיליון יורו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחת הסוגיות המרכזיות בהן תעסוק מכבי חיפה בחודש הקרוב תהיה עתידו של הקשר מוחמד אבו פאני, שכידוע לא מרוצה מחוזהו הנוכחי במכבי חיפה ובעיקר שואף לצאת לשחק בחו"ל. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, סוכנו אף הציע אותו למספר קבוצות בליגה האיטלקית בתחילת השבוע וכעת נרשמה התפתחות ראשונית.

אבו פאני היה מהשחקנים המרכזיים בעונה האחרונה ואף הרשים בשני משחקי הנבחרת האחרונים (בישל את שלושת השערים נגד מונטנגרו), יכולת שבהחלט סייעה לסיכוי שהוא ימצא את עצמו באירופה בעונה הבאה. לאחר שהוצע לקבוצות מן הסרייה A, נרשמה התעניינות מצד פיורנטינה (בה שיחק העונה פרנק ריברי הוותיק) וקליארי ובסביבת הקשר כעת ממתינים שהגישושים הראשוניים יבשילו לכדי הצעה רשמית. במכבי חיפה מחכים גם כן להתפתחויות ואם תוגש הצעה ידרשו עבור הקשר כמיליון יורו. גם מספר קבוצות טורקיות בוחנות את אפשרות צירופו של אבו פאני.

כזכור, לפני חודש ימים הודיעו הירוקים על מימוש האופציה של הקשר לעונה הבאה ובמקביל הציעו לו חוזה חדש לשלוש שנים, בנוסף להצעה לפיצוי רטרואקטיבי על העונה הנוכחית בה שכרו היה נמוך באופן יחסי לביצועיו. למרות כל זאת, הקשר נחוש למצות מיידית את האופציות באירופה ולכן בכרמל לא פוסלים את האופציה למכור אותו עוד הקיץ כדי לא להגיע לסיטואציה בה הקבוצה תאבד אותו בחינם בקיץ 2022.

מוחמד אבו פאני | Filip Filipovic/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי