בדרך לאיטליה? אבו פאני הוצע לקבוצות בסרייה A

מוחמד אבו פאני חוגג | מאור אלקסלסי

סוכנו של הקשר שכיכב בניצחון נבחרת ישראל שוחח עם מועדונים בארץ המגף, גם בטורקיה עוקבים. נציגיו של בכר הודיעו למכבי חיפה: ישנה התעניינות מבלגיה. במועדון חושבים על מתווה שישאיר את רז מאיר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הכוכב הגדול בניצחון 1:3 של נבחרת ישראל על מונטנגרו אמש (שבת) היה מוחמד אבו פאני, שנכנס מהספסל במחצית השנייה ובישל את כל שלושת השערים. למעשה, קשר מכבי חיפה נמצא כבר תקופה ארוכה ברשימות של סקאוטרים ברחבי אירופה וההערכה כי במהלך החודש הקרוב הוא יחליט על עתידו. לספורט1 נודע כי סוכנו של השחקן, פאלי רמאדני, שוהה באיטליה והציע את אבו פאני למספר קבוצות בסרייה A, כאשר במקביל גם מועדונים מטורקיה הביעו עניין בקשר.

כזכור, במכבי חיפה הודיעו כבר לפני כחודשיים על מימוש האופציה על אבו פאני לעונה הבאה, כשהרצון הוא להחתים אותו על חוזה ארוך טווח. במועדון מהכרמל ציינו כי כבר לפני מספר שבועות וללא קשר להארכת החוזה, אלא מתוך הערכה עצומה לשחקן, הוא קיבל חוזה משודרג לעונה שחלפה ולעונה הבאה בסכומים של מאות אלפי שקלים נטו, ללא קשר אם יחתום לחוזה ארוך טווח.

עם זאת, כפי שנכתב כאן, בכרמל לא פוסלים את האפשרות למכור את השחקן בן ה-23 בקיץ הקרוב, אם תגיע הצעה מתאימה. בכל מקרה, בשבועות הקרובים תיערך פגישה נוספת בין נציגיו של אבו פאני לראשי הירוקים ובה יוחלט סופית על עתידו.

אבו פאני. יעבור לסרייה A? | Filip Filipovic/Getty Images

"אין ספק שהשנה האחרונה עשתה טוב לאבו פאני וההתקדמות שלו מדהימה, לכן יש התעניינות מאירופה", אמרו בסביבתו של השחקן. בחיפה החלו לבדוק לגבי מחליפים למקרה שהקשר יעזוב ואף שוחחו עם רועי גורדנה, אך מסתמן ששחקנה של אשדוד יחתום בהפועל באר שבע.

בינתיים, במכבי חיפה עוסקים גם בעתידו של ברק בכר. כידוע, במועדון רוצים להחתים את המאמן על חוזה לשנתיים, כאשר כעת נודע כי במהלך שיחות עם הירוקים נציגיו של בכר ציינו כי ישנה קבוצה בבלגיה שמתעניינת בו. בכל מקרה, המאמן ינסה למצות את השיחות עם מכבי חיפה.

במקביל, ראשי האלופה מנהלים שיחות עם רז מאיר במטרה להגיע למתווה שיאפשר את הישארותו של המגן, זאת על אף שאינו צפוי להיות הראשון ברוטציה בתפקיד שלו. בחיפה מעוניינים לצרף מגן ימני זר והמועמד המוביל הוא חואנחו נייטו הספרדי, אך האחרון מחזיק בהצעות מהליגה הראשונה בארצו ונוטה להישאר שם.

בכר. בבלגיה מתעניינים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי