אמרי: ניימאר לא עוזב, יהפוך בפאריס לשחקן הטוב בעולם

ניימאר
ניימאר | AFP

מאמנו בפ.ס.ז' התייחס פעם נוספת לספקולציות על מעבר של הברזילאי לריאל מדריד: "יש לו פציעה קלה, הוא צריך להרגיש שהוא כשיר ב-100 אחוז כדי לשוב לשחק"

(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן רשמה לפני חמישה ימים את הפסדה הראשון ב-2018, כשנכנעה 2:1 בליון ובכך הצטמק הפער שלה בפסגה לכדי שמונה נקודות, ומחר (שבת) במסגרת המחזור ה-23 בצרפת היא תארח את מונפלייה, שאמנם ניצחה פעם אחת בלבד בשלושת המחזורים האחרונים, אך גם היא עדיין ללא הפסד בששת המשחקים שערכה ב-2018.

אוניי אמרי ייאלץ להסתדר ללא קיליאן אמבפה שנפגע בראשו וכנראה שגם ללא ניימאר הסובל מפציעה קלה, ועל כך אמר לקראת המשחק: "ניימאר צריך להרגיש כשיר ב-100 אחוז כדי לשחק שוב. הוא הרגיש טוב אתמול באימון ואני מקווה שיהיה כך גם בימים הבאים. אני לא חושב שאמבפה יוכל לשחק כבר מחר, נצטרך להיות סבלניים איתו".

בנוסף לצמד החלוצים, גם המגן דני אלבס שהורחק מול ליון יחמיץ את המשחק, הוא כידוע הורחק משלושה משחקים, ומאמנו הוסיף בנושא: "אני חושב שזה לא הוגן". שחקן נוסף שייעדר הוא הרכש החדש לסאנה דיארה, שיזדקק לשבוע או שבועיים כדי לשוב לכשירות.


ניימאר ואמבפה. לא אמורים לשחק מחר מול מונפלייה (AFP)

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, כמה מפתיע, נשאל אמרי על עזיבה אפשרית של ניימאר – ובפעם המי יודע כמה הבהיר שהברזילאי לא עוזב לשום מקום. באתר "גול" פורסם לאחרונה על הסכם ג'נטלמני לפיו ניימאר יוכל לעבור אך ורק לריאל מדריד ובתנאי שפ.ס.ז' תזכה בליגת האלופות, אבל אמרי טען: "הוא מרוצה על המגרש ועם חבריו לסגל. הוא יהפוך לשחקן הכי טוב בעולם, זה בטוח, וזה יקרה בפאריס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי